י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"שעת רחמים"

האב כתב אות בספר התורה לעילוי נשמת בנו • צפו

לאחר שנהרג באירוע הקשה בהר-מירון, אמש החלו בכתיבת ספר תורה לעילוי נשמת יהונתן חברוני ז"ל | אביו כתב אמש אות ראשונה בהתרגשות, במעמד עשרות אנשים: "תהא השעה הזאת, שעת רחמים" | בן-גביר ושקד ביקרו את המשפחה: "באנו לחזק משפחה שעוברת אסון"

האב כתב אות בספר התורה לעילוי נשמת בנו • צפו
אוהל האבלים-חברוני צילום: דביר עמר

אסון מירון: פחות משבוע מאז האירוע הקשה בהילולת רבי שמעון בר יוחאי בהר מירון שבו נפטר, אתמול (שלישי), פתחו בכתיבת ספר תורה לעילוי נשמת הרב יהונתן חברוני ז"ל.

כשהוא עדיין באבל, אביו של יהונתן כתב אות בספר התורה, כשהוא לא מצליח להסתיר את התרגשותו, אל מול עשרות האנשים שהגיעו לקחת חלק באבלו. הרב יוסף אלנקווה, רב אזורי חבל עזה לשעבר והרב דוד תורג'מן, ראש ישיבת דימונה, עזרו ותמכו לאב ברגע כתיבת האות.

את רגעי כתיבת האותיות, ליוו עשרות המשתתפים בשירי נשמה, ביניהם 'תהא השעה הזאת' ששוררו בדבקות.

מוקדם יותר באותו יום, בכירת 'ימינה' איילת שקד, ביקרה במקום. שקד צייצה לאחר הביקור: ‏"הגעתי הערב לנחם את משפחתו של יהונתן חברוני ז״ל שנהרג באסון מירון. לשבעה הגיע גם אברימי, בחור בן 18 שסיפר שבאותו ערב נורא יהונתן הציל את חייו".

"יהונתן שהיה בעל תושייה צעק לאברימי ולאחרים להתרחק ולא להיכנס למעבר המוות. גם ברגעיו האחרונים של יונתן האחריות והדאגה לאחר עמדו בראש מעייניו", הוסיפה.

גם יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן-גביר ביקר באהל האבלים, ושיתף את תחושותיו לאחר מכן:"‏הגעתי היום לביקור ניחומים בבית משפחתו של יהונתן יוסף חברוני ז"ל, מהרוגי אסון מירון. בני משפחתו סיפרו על מידותיו הטובות, טוב ליבו במעשי החסד למען הכלל, החיבור שלו לארץ, אהבתו לעם ישראל והתורה.

"באתי לחזק משפחה שעוברת אסון ואבידה גדולה, אבל יצאתי מחוזק מהאמונה הגדולה שלהם", סיכם.

חברוני אסון מירון תשפ"א כתיבת אותיות איילת שקד איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד