י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"תקשיב לחברך"

"עוד לא מאוחר": סמוטריץ׳ בקריאה אחרונה אל בנט

למרות שהמנדט הועבר אל לפיד, יו"ר 'הציונות הדתית' קורא ליו"ר 'ימינה' לא ללכת לממשלה עם גוש השינוי, שנתמכת על ידי המפלגות הערביות: "אל תפר את שלל הבטחות הבחירות שלך" | בנוסף האשים אותו באי הקמת ממשלת ימין: "אתה יודע מצויין"

"עוד לא מאוחר": סמוטריץ׳ בקריאה אחרונה אל בנט
'נפתלי בנט/בצלאל סמוטריץ צילום: נועם ריבקין-פנטון/יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר הצהרתו של חבר הכנסת עמיחי שיקלי כי יתנגד לממשלה עם גוש השינוי. אמש (רביעי), יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ קורא ליו"ר 'ימינה' נפתלי בנט לעשות אותו הדבר.

"עוד לא מאוחר נפתלי, תקשיב לחברך עמיחי שיקלי", צייץ סמוטריץ׳ והמשיך, "תודיע ללפיד שחבל לו על הזמן. תישאר חבר שלו ברמה האישית אבל אל תפר את שלל הבטחות הבחירות שלך ואל תמסור לו ולשמאל הקיצוני ותומכי הטרור את המפתחות לניהול המדינה".

הוא נימק: "וודאי שאחים אנחנו. אסור שנהיה חלוקים בלבבות חלילה. אבל מה לעשות, בדעות אנחנו כן חלוקים. כנסת וממשלה אלה זירות של קבלת החלטות. לכן קואליציה צריכה להיות הומוגנית ומבוססת מכנה משותף ערכי רחב".

"יצור הכלאיים המפוצל קיצונית שאתה מנסה להקים יענה אולי על השאיפות האישיות שלך להיות ראש ממשלה אבל לא יעשה שום דבר טוב למדינת ישראל", תקף יו"ר 'הציונות הדתית'.

בנוסף האשים אותו באי הקמת ממשלת ימין: "אתה יודע מצויין שאם רק היית מניח בצד את העניינים האישיים ומוריד מעל סדר היום את אופציית ממשלת השמאל בראשותך היתה קמה כבר ממשלת ימין, בלי תומכי טרור אנטי ציוניים שאתה רץ לזרועותיהם".

"אני מקווה שאם לא תעשה זאת מעצמך, שותפיך למפלגה יעצרו אותך רגע לפני התהום", סיכם.

בצלאל סמוטריץ נפתלי בנט עמיחי שיקלי ממשלת ימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד