ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"טעות של טירון"

תככים ומחנות ב'ימינה': מתקפה נגד הח"כ הסורר

לאחר שחבר הכנסת עמיחי שיקלי הודיע ליו"ר 'ימינה' כי הוא מתנגד לממשלת השינוי, שותפו למפלגה אביר קארה תקף אותו בהודעה בקבוצה פנימית, וטען: "הוא לא הולך לשום מקום" | ב'ליכוד' יפעילו לחץ על כמה חברי כנסת מ'ימינה'

תככים ומחנות ב'ימינה': מתקפה נגד הח"כ הסורר
עמיחי שיקלי צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בעוד המנדט עבר אמש ללפיד, אתמול (רביעי) דווח כי מייסד קבוצת 'השולמנים' וחבר הכנסת מטעם 'ימינה' אביר קארה תקף את עמיחי שיקלי.

שיקלי כזכור כתב מכתב לבנט, ובו הודיע לו כי הוא מתנגד לא רק לממשלה עם השמאל הקיצוני שתישען על המפלגות הערביות, אלא אף לממשלה שיאיר לפיד יכהן כראש ממשלה ברוטציה עם בנט - זאת בעקבות ההתחייבויות שלו ושל מפלגתו במערכת הבחירות על כך.

בתגובה, קארה תקף את שיקלי, וטען כי שליחת המכתב היא טעות של חסר ניסיון: "טעות של טירון". לאחר מכן כתב: "שיקלי לא הולך לשום מקום, וגם לא סילמן ולא אף אחד".

בתוך כך, ב'ליכוד' ממשיכים בניסיונותיהם לסכל את הרכבת הממשלה בצד השני, כאשר הם מקווים כי לאחר ששיקלי הודיע שהוא מתנגד לקואליציה שכזו, עוד כמה חברים ב'ימינה' יודיעו גם הם על כך.

על פי כמה דיווחים, במפלגת השלטון יפעילו לחצים כמעט על רוב חברי הרשימה, אך בעיקר יתמקדו בעידית סילמן ובאיילת שקד, ואף הציעו הצעות מפתות לשנים ולשיקלי.

למרות זאת, אתמול בלילה איילת שקד שברה שתיקה והתייחסה בפוסט ארוך בדף הפייסבוק, למצב הפוליטי, בו הודיעה כי למרות הלחצים שמופעלים עליה, היא תפעל יחד עם בנט להקמת ממשלה בראשותו.

"מאז הבחירות עבדנו, נפתלי ואני, קשה מאוד כדי שתקום ממשלת ימין. קשה מאוד מאוד", כתבה בפוסט בפייסבוק והמשיכה, "אני הולכת עם נפתלי דרך ארוכה. נכנסנו יחד לחיים הציבוריים. אני לא בטוחה שיש תקדים לאמון שיש בינינו".

לאחר מכן התייחסה לטענות, שהפריח נתניהו , כי יו"ר 'ימינה' לא עשה באמת מאמצים להקמת קואליציה ימנית וכתבה: "נפתלי הגיע למשא ומתן עם נתניהו בידיים נקיות, בלב פתוח ובנפש חפצה. הוא ישב בישיבות ליליות, פגש את כל מי שיכל, הפך כל אבן, כדי שתקום ממשלת ימין".

"אני יכולה להבין את הבלבול וגם את הכעס, אבל לא אתן יד להשמצות פרועות: בנט אמר מההתחלה שינסה להקים ממשלת ימין וכך עשה", הוסיפה.

עמיחי שיקלי אביר קארה מפלגת ימינה איילת שקד נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד