י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אסון מירון תשפ"א

מאירים את העולם | מיזם מיוחד של ראש עיריית ירושלים

ילדי ירושלים יכתבו את הקבלות הטובות שלהם על פתק ויפקידו אותו במנהלים הקהילתיים ברחבי העיר, בסיום ימי השלושים, תערך הגרלה על שורת מתנות יקרות ערך | ראש העיר משה ליאון: "אנחנו מבקשים להעביר מסר של אחדות, של חיבור, של עשיית טוב, למען הזולת, למען עצמינו, ולעילוי נשמת הנספים ז"ל"

מאירים את העולם | מיזם מיוחד של ראש עיריית ירושלים
מיזים מאירים צילום: באדיבות המצלם

מאירים את העולם: בעקבות אסון מירון, ראש העיר ירושלים משה ליאון ביוזמה מרגשת: "מאירים את העולם - ילדי ירושלים עושים טוב למען נספי אסון מירון". במסגרת פרויקט מיוחד, ילדי ירושלים מתבקשים לקבל על עצמם קבלות טובות לע"נ הנפטרים ולכתוב אותם בפתק. בסיום ימי השלושים תתקיים הגרלה על שורת פרסים יקרי ערך.

המבצע המיוחד ייערך בשיתוף פעולה עם המנהלים הקהילתיים בירושלים שיציבו "תיבת קבלות טובות" שבהן ישלשלו ילדי ירושלים את הדפים שבהם כתבו את הקבלה הטובה שקיבלו על עצמם לע"נ נספי אסון מירון. על גב הפתק יכתבו הילדים את שמם. כל ילד שיפקיד קבלה טובה יקבל באופן מיידי פרס קטן וישתתף בהגרלת ענק על שורת פרסים יקרי ערך.

ההגרלה על הפרסים יקרי הערך תתקיים בסיום ימי השלושים להסתלקותם של נספי אסון מירון, ובסופה יוכרזו עשרות הזוכים. ההגרלות ייערכו בכל מנהל קהילתי באופן עצמאי. המבצע מיועד לילדים וילדות ללא הגבלת גיל, כאשר כל ילדי העיר מוזמנים להשתתף לקבל על עצמם קבלה טובה ולעשות את העולם טוב יותר.

"אני קורא לכל ילדי ירושלים להשתתף במבצע המיוחד הזה, לזכות בפרסים ובעיקר, לזכות בשיפור המידות ובעשיית טוב בעולם" אמר ראש העיר ירושלים משה ליאון. "האסון הנורא שבו נהרגו 45 יהודים, בהם 20 אשר למדו או גרו בירושלים מחייב את כולנו לעשות מעשה. על כל אחד מאיתנו לקבל על עצמו להשתפר במה שהוא צריך. במבצע המיוחד הזה שמופנה לילדי ירושלים, אנחנו מבקשים להעביר מסר של אחדות, של חיבור, של עשיית טוב, למען הזולת, למען עצמינו, ולעילוי נשמת הנספים ז"ל".

"אני בטוח שבזכות המצוות הרבות, הקבלות הנפלאות, והמעשים הטובים של ילדי ירושלים, נצליח בס"ד להתגבר על הקושי ועל השבר הנורא, ואני תפילה, יחד עם כל העם היהודי, שלא נדע עוד שוד ושבר בגבולינו".

דוד בלומנשטוק, מחזיק תיק תרבות תורנית: "המיזם הזה מצטרף לעוד שורה ארוכה של מיזמים אותם הובלנו בשנים האחרונות, בדגש על השנה האחרונה, למען ילדי ירושלים. כל ישראל ערבים זה לזה, וכאשר ילדי ישראל מקבלים על עצמם קבלות טובות, בוודאי הדבר עומד בשמי מרום לזכותם של נספי אסון מירון ז"ל. אני מקווה מאוד שמהשבר הזה נדע להתחזק, הן אנחנו המבוגרים, והן הילדים".

אסון מירון תשפ"א מאירים עיריית ירושלים משה ליאון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד