י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
בנט יתקבל בקריאות 'בוז'?

אלו הם המוזמנים לישיבת 'מרכז הרב'

לקראת יום ירושלים שיחל בני הקרוב, בישיבת 'מרכז הרב' נמצאים בהכנות אחרונות לקראת החגיגות המרכזיות, שמתקיימות מדי שנה - וגם הפעם הוזמנו נבחרי הציבור, ובראשם נתניהו, סמוטריץ' סער ובנט | אתמול דווח כי בישיבה התלבטו האם להזמין את האחרון

אלו הם המוזמנים לישיבת 'מרכז הרב'
נפתלי בנט במרכז הרב צילום: הדס פרוש, פלאש 90

כמידי בכל שנה, גם השנה תתקיים החגיגה הגדולה לציון 'יום ירושלים' בהיכל ישיבת 'מרכז הרב', ישיבת הדגל של הציונות הדתית, בהשתתפות אישי ציבור וחברי כנסת.

לאחר התלבטות ארוכה, הבוקר (שישי) דווח ב'ערוץ 7' כי הישיבה הזמינה את כל ראשי מפלגות הימין, ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר ימינה נפתלי בנט, יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ויו"ר תקווה חדשה גדעון סער.

אך למרות זאת, אתמול דווח ב'חדשות 13' כי בישיבה התלבטו האם להזמין את נפתלי בנט לחגיגות, בין השאר לאחר שמאז סיום מערכת הבחירות בחר להתנתק כמעט באופן מוחלט מענייני המגזר.

בנט הוזמן כמעט תמיד מאז כניסתו למערכת הפוליטית לחגיגות יום ירושלים בישיבה, אלא שכעת כאמור בישיבת 'מרכז הרב' מתלבטים האם להזמינו.

בנוסף, קיים חשש אצל רבנים בישיבה, כי יו"ר 'ימינה' יתקבל בקריאות 'בוז' ויקבל חוסר האהדה, זאת בשל כוונתו להקים ממשלה עם מפלגות השמאל.

נפתלי בנט ישיבת מרכז הרב יום ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד