י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
מיזם היסטורי

"ממשיכים לדאוג שכל יהודי יוכל לשפוך שיח אצל ר' שמעון"

כמידי שנה בשנה, ב'הכנסת אורחים' מירון, קיבלו את קהל הרבבות שעלה למירון להתפלל בציון הקדוש של הרשב"י ודאגו לכל מחסורם באוכל ושתייה • בימים אלו 'הכנסת אורחים רשב"י' אף מחלקת לכל משפחות הרוגי האסון ארגזי סיוע מיוחדים בהם כל טוב • הצטרפו לשליחות החשובה ותקבלו גם כרטיס הגרלה על דירה חדשה בלב בני ברק!

"ממשיכים לדאוג שכל יהודי יוכל לשפוך שיח אצל ר' שמעון"
ציון הרשב"י צילום: David Cohen/FLASH90

כמסורת מידי שנה בשנה, גם השנה, ב'הכנסת אורחים' מירון, קיבלו את קהל הרבבות שעלה למירון להתפלל בציון הקדוש של הרשב"י ודאגו לכל מחסורם באוכל ושתייה, על מנת לאפשר למתפללים להתפלל בלב פנוי על צרות הכלל והפרט. בשעה הנוראה, שבה נגזרה הגזירה והתרחש האסון, מתנדבי 'הכנסת אורחים' סייעו בכל הנדרש, סייעו בהצלת חיים ודאגו לאוכל ושתייה ולכל הנצרך עבור הקהל הענק שחלקו הגדול המתין שעות ארוכות עד לפינוי ההר ועד לאחר השבת.

בואו ותהיו שותפים בהכנסת אורחים אצל הרשב"י ואולי תזכו בדירה חדשה בבני ברק>>>

בימים אלו 'הכנסת אורחים רשב"י' אף מחלקת לכל משפחות הרוגי האסון ארגזי סיוע מיוחדים בהם כל טוב עבור המשפחות בכדי להקל ולו במעט על המשפחות.

עכשיו יש לכם את האפשרות, להיות שותפים בפרויקט המדהים של 'הכנסת אורחים' אצל הרשב"י, אשר לאורך כל ימות השנה ובמיוחד בימים אלו לאחר האסון הכבד, דואגים שכל יהודי שבא לשפוך שיח אצל ר' שמעון, לא יהיה צריך להתעסק בענייני אכילה ושתייה ואלו יהיו מזומנים לו. רבים מהשותפים במצווה הגדולה, זכו לאורך השנים לראות ישועות גדולות. סיפורים רבים מספור, סופרו על הניסים הגדולים שהתרחשו בזכות התמיכה והסיוע להכנסת אורחים.

עכשיו אתם השותפים, יכולים גם לזכות בכל הישועות וגם להיכנס להגרלה על  דירה משלכם במיקום המבוקש ביותר בציבור החרדי, לב ליבה של העיר בני ברק.

בואו ותהיו שותפים בהכנסת אורחים אצל הרשב"י ואולי תזכו בדירה חדשה בבני ברק>>>

אתם יכולים להיות חלק מהמפעל הכביר הזה, שמחובר לכל התפילות שעם ישראל מתפלל בציון הרשב"י. כל מה שאתם צריכים הוא לרכוש את כרטיסי ההגרלה ולהבטיח את מקומכם בהגרלה הגדולה על דירה בבני ברק.

אתם תדאגו לאורחים והם ידאגו לכם לדירה. אבל לא סתם דירה. לא עוד הגרלה על דירה בפרפריה הרחוקה, לא משהו שאתם לא מכירים או שמעתם עליו רק מרחוק. הפעם מדובר על דירה בלב לבה של העיר החרדית הגדולה בישראל-בני ברק. דירת שלושה חדרים מהקבלן. דירה שאתם יכולים לקפוץ לראות. דירה שעומדת מושלמת ומחכה רק לכם.

והזריזים הם כמו בכל פעם, נשכרים ומרווחים. והפעם בגדול. הרוכשים כרטיס הגרלה עד ליום חמישי ב' בסיון תשפ"א (13.05.2021), נכנסים להגרלה על רכב חדש ויוקרתי ניסאן סאנטרה 2021. חשבתם שסיימנו אז זהו שלא. רוצים להכפיל את סיכויי הזכייה שלכם? רוכשים חבילת כרטיסים ומכפילים את הסיכוי. ויש גם בונוס. אם רכשתם חבילת כרטיסים אתם נכנסים להגרלת הבונוס על ריהוט קומפלט לכל הבית: חדר שינה, חדר ילדים, מערכת ישיבה לסלון, ושולחן סלוני + 6 כסאות.

שמות התורמים והמסייעים יועברו לתפילה בציון הקדוש ויזכו לתפילה מיוחדת בפתח המערה. לרוכשים 15 כרטיסים יוענק קמיע מיוחד עם אבן מפתח המערה. לרוכשים 30 כרטיסים יוענק הגביע המבורך עם ברכתו של מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי שליט"א.

בואו ותהיו שותפים בהכנסת אורחים אצל הרשב"י ואולי תזכו בדירה חדשה בבני ברק>>>

ציון הרשב''י הגרלה על דירה הכנסת אורחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!