ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
הלינץ׳ בירושלים

סמוטריץ' במתקפה: "100% כישלון של נתניהו"

לאחר שהופצו התיעודים בהם נראה נהג יהודי מותקף באבנים ומאבד שליטה, יו"ר 'הציונות הדתית' האשים את ראש הממשלה במקרה, וטען: "אסטרטגית יש כאן כישלון של נתניהו במשך שנים" | בנוסף תקף את המשטרה: "מאפשרת יותר ויותר מקרים כאלה"

סמוטריץ' במתקפה: "100% כישלון של נתניהו"
בצלאל סמוטריץ' צילום: Olivier FItoussi/Flash90

על רקע הקמת ממשלת השינוי המתגבשת, הבוקר (שני) יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ יצא במתקפה חריגה כלפי נתניהו.

סמוטריץ׳ תקף את נתניהו לאחר שהיום התגלה מקרה של לינץ׳ בירושלים כלפי יהודי. על פי הסרטונים מהאירוע, הנהג היהודי הותקף באבנים ובעקבות כך איבד את שליטתו ברכב, ולאחר מכן עשרות ערבים תקפו אותו.

"‏לינץ' נורא כזה שמתרחש לאור יום בירושלים הוא כשל טקטי ואסטרטגי", צייץ סמוטריץ׳ והמשיך, "אסטרטגית יש כאן כישלון של נתניהו במשך הרבה מאוד שנים באכיפת הריבונות היהודית בירושלים".

הוא תקף את נתניהו: "הרמת הראש של האויב הערבי בבירה לא התחילה ביום אחד. זה אירוע מתגלגל שהולך ומחמיר משנה לשנה. 100% כישלון של נתניהו".

"‏מדיניות של אפס אכיפה ואפס הרתעה", תקף יו"ר 'הציונות הדתית' והמשיך, "מול פעילות גלויה של ארדואן והרש"פ ושלל גורמי אויב ומול הרמת הראש של הטרור לאלימות. כמעט תמיד כניעה והתקפלות".

"טקטית, כישלון של המשטרה שמאפשרת יותר ויותר מקרים כאלה בימים האחרונים. עד עכשיו זה תמיד מסתיים בנס. תודה לקב"ה שנכנס במקום שבו אנחנו נכשלים", סיכם.

זה לא הפעם הראשונה שסמוטריץ' תוקף את נתניהו בזמן עימותים בירושלים. לפני כשנתיים נסגר הכניסה ליהודים בהר-הבית בתשעה באב, וסמוטריץ׳, שר התחבורה בזמנו, תקף את נתניהו.

"סגירת הר הבית ליהודים בתשעה באב היא בושה וחרפה, ומזכיר לנו על מה אנחנו צמים", צייץ סמוטריץ׳ והמשיך, "ההחלטה להיכנע לטרור ולאלימות הערבית במקום הקדוש לעם היהודי היא השורש לאבדן ההרתעה גם ביתר הגזרות".

בתגובה, ראש הממשלה איים לפטר את סמוטריץ׳, אך לבסוף החליט להוציא אותו מהקבינט מדיני-ביטחוני, אך גם זה לא קרה.

בצלאל סמוטריץ בנימין נתניהו התפרעות ערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד