י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"מאסנו בדיבורים"

בימין קוראים לנתניהו: לשטח הרצועה ולחסל את בכירי חמאס

בעקבות מטח הרקטות הכבד ששוגר אל עבר ישראל מעזה, חברי הכנסת בימין קוראים לשטח את עזה ולחסל את בכירי חמאס: "אם יש ממשלה בירושלים צריך להפוך את שכונת הוילות" | גם מיקי זוהר, מקורבו של נתניהו, דרש: "חיסול ראשי חמאס. עכשיו"

בימין קוראים לנתניהו: לשטח הרצועה ולחסל את בכירי חמאס
בצלאל סמוטריץ ואיתמר בן גביר צילום: חיים טויטו

על רקע הפלונטר הפוליטי, הערב (שלישי) חברי הכנסת מגוש הימין הגיבו אל מתקפת הרקטות העוצמה שנורתה מעזה אל עבר ישראל בשעות האחרונות.

"‏אין מנוס ממיטוט חמאס. לשטח את הרצועה", צייץ יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ והגיב לדרישה של חבר הכנסת מוסי רז להפסיק את האש על חמאס, "‏חשבתם שזה רק רע״מ והמשותפת?".

"תחשבו מה יקרה בסבב הבא בממשלת השמאל של בנט כאשר חבר הקואליציה ח״כ מוסי רז יגיע לתמוך במפגינים נגד הפעולה בעזה. איילת, מתן, ניר ועידית. תתעוררו. עוד לא מאוחר", הוסיף.

"חיסול ראשי החמאס. עכשיו", כתב יו"ר סיעת 'הליכוד' מיקי זוהר, וגם יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן-גביר דרש, ‏"אם יש ממשלה בירושלים צריך כבר הלילה, להפוך את שכונת הוילות של החמאס על יושביה לחניון. אדוני ראש הממשלה: מאסנו בדיבורים. תתעורר!!".

"ישראל נמצאת בשעה קשה. לבי עם משפחות ההרוגים ואני מאחל החלמה מהירה לפצועים", אמר יו"ר הכנסת ח"כ יריב לוין מ'הליכוד' והמשיך, "אנו מחויבים לכך שהטרור יספוג מכה אנושה".

הוא המשיך: "נעמוד ביחד, ובלכידות, ונתגבר על מבקשי רעתנו. אני מחזק את אנשי כוחות הביטחון וההצלה, שעושים הכל, גם עכשיו, על מנת להבטיח את בטחוננו".

מנגד לחברי הכנסת בימין, גם יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד הגיב למטח וכתב: ‏"מגבה את מערכת הבטחון בכל מהלך הנדרש להשבת השקט לאזרחי ישראל. קורא לכולם להישמע להוראות ולשמור על עצמם".

חמאס שומר החומות הסלמה בדרום איתמר בן גביר בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד