י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
גלריית זיכרון מחייו

עשרים שנה לרבי שהפריח את השממה בצפון בני ברק

בשבת קודש זו פרשת במדבר מציינים עשרים שנה להסתלקותו של האדמו"ר רצ"ה טורנהיים מלוקווע וולברוז' זצ"ל שהקים מעפרות את זכרם של צדיקי בית "לוקווע וולברוז'". לרגל היארצייט ה 20 

עשרים שנה לרבי שהפריח את השממה בצפון בני ברק
גלרית זיכרון מהרבי מלוקווע וולברוז' זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

בשבת פרשת במדבר ד' סיון יחול יומא דהילולא העשרים של האדמו"ר רצ"ה טורנהיים מלוקווע וולברוז זצ"ל שהקים שם ושארית לצדיקי "לוקווע וולברוז'" מגדולי האדמו"רים בפולין לפני למעלה ממאה שנה.

בעל ההילולא היה נין ונכד בן אחר בן לאבי השושלת האדמו"ר הרה"ק בעל ה"עבודת יששכר" מוולברוז' ובנו האדמו"ר הרה"ק בעל ה"דברי העם מלוקווע זצ"ל.

הרבי נסתלק נסתלק בטהרה לאחר שעלה בסערה השמימה בעיצומו של שבת קודש פרשת במדבר תשס"א כמו בשנה זו בן פ"ז שנים ונטמן במוצאי שבת לאחר שליווהו אלפים ברחובות בני ברק לחלקת הכוהנים במרומי הר הזיתים בירושלים. 

זכה האדמו"ר זצ"ל להינצל בימי השואה מהתופת הנאצית ולהקים זכר ושארית לאבותיו הקדושים בהקמת בית מדרש לתורה ותפילה ברחוב סירקין בצפון בני ברק במקום שבזמנו לפני כשלושים שנה היה זר ומתנכר לכל דבר שבקדושה, כל ימי חייו עמל להנציח את זכר אבותיו הקדושים וההדיר והדפיס באלפי עותקים את ספרי אבותיו עבודת יששכר, אהל יששכר, ספר הזמנים, סידור תפילת העם, ותהילים דברי העם.

לרגל היארצייט העשרים מגיש 'בחדרי חרדים' גלריה מפוארת מימי חייו ופועלו וסעודות ההילולא שערך לאבותיו הקדושים. 

לוקווע וולברוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד