י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
גרר זעם רב

תוכניתו של המגיש הבכיר בערוץ הורדה מהאוויר

תוכניתו של המארח בערוץ 'ניוזמקס', גרג סטינצ'פילד, הורדה מהאוויר להמשך השבוע, לאחר שהתבטא ואמר כי ישראל היא "מדינת הבית של היהודים האמריקאים" דבר שגרר זעם רב

תוכניתו של המגיש הבכיר בערוץ הורדה מהאוויר
תכניות, אילוסטרציה צילום: pixabay

המגיש גרג סטינצ'פילד מערוץ 'ניוזמקס' בארצות הברית, ערוץ שהנשיא לשעבר דונלד טראמפ מחבב מאד, שכן הוא נחשב לימני יותר מרשת 'פוקס ניוז', לאחר שביום שלישי האחרון מתח ביקורת על נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, על כך שאינו תומך בישראל על רקע הלחימה בין צה"ל לחמושי חמאס.

"אם אתה יהודי ואתה דמוקרטי ואתה גר באמריקה כיום, איך אתה תומך בממשל שמפנה עורף למדינתך?" אמר סטינצ'פילד. מילים שעוררו זעם רב בקרב היהודים הדמוקרטים, מי שיחליף את סטינצ'פילד, הוא מארח תוכנית ברשת 'פוקס ניוז' לשעבר אריק בולינג, שהודיע על כך ​​בטוויטר כי הוא ימלא את תפקידו של סטינצ'פילד.

בולינג הודח מרשת 'פוקס ניוז' על רקע האשמות על מעשים פליליים לפני שעבר לרשת הימנית יותר, דבריו של סטינצ'פילד גררו גינויים חריפים ברשתות החברתיות מצד יהודים אמריקאים יהודים מארח תוכנית ברשת CNN ג'ייק טאפר, ורבים ציינו כי 'ניוזמקס' תהיה עם אנטישמיות הרבה שנים.

"אני לא שייך לאף מפלגה פוליטית אבל אני יהודי ומשדר חדשות, מדינת הולדתי היא ארצות הברית, להציע משהו אחר זו קנאה" כתב טאפר. סטינצ'פילד הגיב בציוץ ואמר כי "ההיגיון הליברלי המטורף של טאפר" פירושו ש"'אפריקאים אמריקאים אינם אמריקאים".

רשת Newsmax הגיבה לדברי המגיש שלהם, לאתר Insider, דובר ערוץ Newsmax אמר כי סטינצ'פילד לא שודר את תוכניתו בגלל אירוע שתכנן מראש להשתתף בו במהלך חופשה באמצע השבוע, זה חלק מחופשה שתוכננה לפני זמן מה", אמר בריאן פיטרסון, סמנכ"ל התקשורת והשיווק של רשת 'ניוזמקס'.

ניוזמקס ארצות הברית מגיש טלוויזיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד