י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חסימה ופתיחת צירים

קריסת הטריבונה: צפו במערך הפינוי מיד לאחר האסון

אמש (ראשון) לקראת כניסת חג השבועות בשעה שבע וחצי, קרסה טריבונה בתוך בית כנסת ארעי בגבעת זאב וכתוצאה מהקריסה נפצעו עשרות מתפללים שפונו לבתי חולים, כמו כן, נקבע מותם של שני פצועים • צפו במערך פינוי הפצועים

קריסת הטריבונה: צפו במערך הפינוי מיד לאחר האסון
מערך פינוי הפצועים צילום: מתוך הסרטון

בכניסת החג וסמוך לשקיעת החמה נערך מעמד קביעת מזוזה וחנוכת בית הכנסת החדש בחצר קרלין סטולין בהשתתפות אלפים בראשות האדמו"ר. רבע שעה קודם השקיעה קרסה לפתע טריבונה ועליה מאות חסידים שקרסו בפתע פתאום.

מערך פינוי הפצועים. קרדיט: דוברות המשטרה.

באסון נהרגו שניים מבני חסידות קרלין. הילד מאיר יחיאל גלויברמן ז"ל בן ה-13. מאיר יחיאל ז"ל הינו בנו של הרב יהודה לייב גלויברמן מחשובי האברכים בגבעת זאב נכדו של הרב החסיד רבי דוד זכריה גלויברמן סופר סת"ם. סבו מצד אמו הוא הרב יוחנן רוזנטל של"ע שיכל את נכדו הקטן מרדכי אהרן ברנשטיין ז"ל מטבריה שנפטר לפני כחודש וכעת ל"ע שיכל את נכדו השני.

ההרוג השני הוא האברך הצעיר הרב מרדכי בנימין רובינשטיין ז"ל מחסידי קרלין סטולין בביתר והוא בן 23.

ר' מרדכי בנימין ז"ל הוא בנו של הרב יוחנן רובינשטיין מביתר ונכדו של הרב החסיד רבי נחום רובינשטיין שיבלחט"א משכונת עזרת תורה בירושלים.

כוחות משטרה רבים הגיעו לזירה והחלו בפעולות לחילוץ השוהים במבנה תוך סיוע לכוחות ההצלה השונים שחשו למקום. צוותים של מערך הרפואה המשטרתי, סייעו אף הם בטיפול בפצועים והצליחו בין הפצועים שטופלו על ידם להציל את חייו של צעיר ללא דופק שפונה לאחר מכן להמשך טיפול רפואי.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, הגיע למקום ופיקד על פעולות הכוחות בזירה ובהמשך קיים הערכת מצב בה עמד על המשך הפעולות הנדרשות, לרבות פעולות חקירה מקצועיות ומיידיות שהוטלו על היחידה החוקרת במשטרה. חקירת האירוע נמשכת.

קרלין אסון גבעת זאב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד