ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
בארה"ב הפנימו

רשת CNN ניתקה קשר עם פרילנסר שפרסם שבחים על היטלר

רשת CNN האמריקנית ניתקה את קשריה עם עיתונאי פרילנסר ממוצא פקיסטני אשר צייץ בחשבונו האישי כי "העולם זקוק להיטלר", ברקע סבב הלחימה הנוכחי של ישראל - חמאס 

רשת CNN ניתקה קשר עם פרילנסר שפרסם שבחים על היטלר
בניין ה-CNN צילום: pixabay

על פי הדיווחים בארה"ב, רשת CNN ניתקה את קשריה עם עיתונאי פרילנסר שצייץ דברי שבח על היטלר ימ"ש ביום ראשון על רקע הלחימה המתמשכת בין ישראל לחמאס.

עיתונאי אנטישמי שכתב דברי שבח להיטלר, לא יעבוד יותר עבור רשת CNN, לאחר שבהודעה שנמחקה מאז כתב עדיל ראג'ה, עיתונאי ממוצא פקיסטן, "העולם כיום זקוק להיטלר".

ראג'ה היה פרילנסר לרשת CNN מאז 2013, כך על פי חשבון לינקדאין שלו, ועבד על כמה סיפורים לרשת במהלך אותה תקופה, נאמר בדיווח באתר Washington Examiner.

לאחר שנודע על הפוסט, CNN ניתקה קשר עם ראג'ה. "לאור ההצהרות המתועבות הללו, הוא לא ישוב לעבוד עם CNN בשום תפקיד", אמר דובר רשת CNN, מאט דורניץ'. עוד אמר כי "ראג'ה מעולם לא היה עובד של רשת CNN. כפרילנסר, הדיווח שלו תרם לכמה מאמצי איסוף חדשות מאיסלאמאבאד - פקיסטן" אמר דורניץ".

הציוץ של ראג'ה פורסם בסביבות השעה 12:45 ביום ראשון. נכון לסביבות השעה 15:15, הציוץ נמחק. האיש ידוע כתומך נלהב של חמאס, ביום שבת הוא צייץ, "מה שהיהודים עושים בפלסטין דומה למה שעושים ההינדים ההודים בקשמיר הכבושה. אותן טקטיקות". כמה ימים לפני כן הגיב העיתונאי לציוץ של סגן הנשיא לשעבר מייק פנס שכתב "אמריקה עומדת עם ישראל".

ראג'ה עצמו הגיב להודעה באנטישמיות מאוסה: "היסטוריה של יצירת מחבלים ועמידה איתם!".

אדולף היטלר CNN

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד