י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
עין לא נותרה יבשה

בזה אחר זה: ההרוגים באסון הפרנצ'עס בקרלין סטולין הובאו למנוחות

המונים ליוו למנוחות את ההרוגים באסון הקשה בחצר קרלין סטולין בגבעת זאב בערב חג השבועות. במסע הלוויות רוויות יגון שיצאו מגבעת זאב דרך שמגר בירושלים הם נטמנו בהר המנוחות בשעת לילה מאוחרת. הצלם שלומי טריכטר עם סיכום דומע של מסע הלוויות שיצא בזה אחר זה

בזה אחר זה: ההרוגים באסון הפרנצ'עס בקרלין סטולין הובאו למנוחות
הלווית האברך הרב מרדכי בנימין רובינשטיין ז"ל צילום: שלומי טריכטר

הלוויות קורעות לב התקיימו במוצאי החג להרוגי האסון הנורא בחצר חסידות קרלין סטולין שם נגדע פתיל חייהם בערב החג של האברך הצעיר הרב מרדכי בנימין רובינשטיין ז"ל ושל הבחור מאיר יחיאל מיכל גלויברמן ז"ל. 

מסע הלוויה עבר תחילה סמוך למקום האסון בית המדרש של חסידי קרלין סטולין בגבעת זאב שם אמרו את הקדיש ומשם המשיך מסע הלוויה לעבר בית הלוויות שמגר בירושלים.

 

תחילה יצא מסע הלוויה של הבחור מאיר יחיאל מיכל גלויברמן ז"ל בן ה - 13 תלמיד תלמוד תורה קרלין בביתר וחצי שעה לאחר מכן מסע הלוויה של האברך הרב מרדכי בנימין רובינשטיין ז"ל בן ה- 23. 

בכיות ושבר גדול נשמעו בכל עבר במסע הלוויות והמונים רבים ליוו את ההורגים לקבורה בהר המנוחות. "עין לא נותרה יבשה כפשוטו במסע הלוויה" מספר אחד המשתתפים ל'בחדרי חרדים' "זה היה קשה מאוד לראות את השבר הגדול, של המשפחות ששיכלו את יקיריהם".  

הצלם שלומי טריכטר מגיש תיעוד דומע ממסע הלוויות

 

קרלין סטולין מאיר גלויברמן מרדכי בנימין רובינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד