כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בדרכו אל הרב

ירה באוויר: ראש המועצה אזורית שומרון עצר מחבל

על רקע המתיחות הנמשכת ביו"ש, ראש המועצה אזורית שומרון השתתף בסיור עם כוחות הביטחון באחד מכבישי האזור, וכשהיה בדרכו אל הרב חיים דרוקמן, ראה רכב עם לוחית ערבית שמנסה לפגוע באזרחים ישראל | הוא ירה באוויר והורה בזריזות לחסום אותו: "לא נאפשר פגיעה בתושבים"

ירה באוויר: ראש המועצה אזורית שומרון עצר מחבל
דגן לצד הרכב הפלסטיני צילום: מועצה אזורית שומרון

השטח בוער: לאחר כמה ניסיונות פיגוע בימים האחרונים בכבישי יו"ש, היום (שלישי) ראש המועצה אזורית שומרון יוסי דגן סייע בעצירת מחבל שניסה לבצע פיגוע.

דגן הצטרף בשעות הבוקר המוקדמות לאנשי אגף הביטחון של המועצה, בהגנה על כיכר הכניסה לישוב הערבי חווארה, בה עוברים מאות מכוניות ישראליות מדי יום בדרכם לעבודה.

בדרכו משם לפגישה שנקבעה מראש במרכז שפירא עם זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן, זיהה דגן רכב ערבי ללא לוחיות זיהוי משתולל על הכביש ומנסה להוריד מהכביש רכב ישראלי תוך סיכון חיים.

על השמשה הקדמית של הרכב הערבי, אשר התפרעה בכביש 5 בין צומת תפוח לצומת אריאל, הייתה תלויה כרזה של החמאס עם תמונות של "שאהיד" - מחבל שניסה לבצע פיגוע.

דגן הפעיל את הסירנה שעל רכבו - שהוא רכב בטחון - כרז לנהג לעצור ומשזה המשיך לסכן את הרכב הישראלי, ירה באוויר, והורה לרמ"ט שלו שנהג באותה שעה ברכב לחסום את הרכב המשתולל.

הנהג הערבי עצר ולאחר מכן ירד ראש מועצת שומרון מהרכב, מנע ממנו להמשיך בנסיעה והזעיק את המשטרה, המשטרה הגיעה לזירה ועצרה את הפלסטיני.

"אנחנו לא נאפשר פגיעה בתושבים שלנו" אומר יוסי דגן ראש המועצה לאחר האירוע, "ההתיישבות בשומרון עומדת איתן יחד עם תושבי לוד, עוטף עזה, ירושלים, אל מול ההתקפות הרצחניות של הרשות הפלסטינית והחמאס".

"חיילי צה"ל והמשטרה עושים את תפקידם מצוין, ואנו מחזקים אותם ומחבקים אותם. כשמחבל משתולל ומנסה לפגוע באזרחים צריך לעצור אותו, אנחנו כאן עם עיניים פקוחות כדי לסייע", הוסיף.

יוסי דגן שומרון מחבל שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד