כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חילול השם

דיווח: צעירים יהודיים תקפו כומר בירושלים ופצעו אותו

צעירים יהודיים תקפו כומר ארמני ברחובות ירושלים. הוא אושפז בבית החולים, שניים מהתוקפים נעצרו לחקירה ושוחררו בתנאים מגבילים | החקירה נמשכת | בארמניה מגנים את התקיפה 

דיווח: צעירים יהודיים תקפו כומר בירושלים ופצעו אותו
כומר. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הפטריארכיה הארמנית של ירושלים גינתה בחריפות את תקיפתו של הכומר ארבק סרוכאניאן על ידי צעירים יהודיים קיצוניים, כאשר היה בדרכו לכנסיית הקבר בירושלים.

קנצלר הפטריארכיה הארמנית בירושלים, אמר כי ארבק נפצע בתקיפה והובהל לבית החולים ושוחרר לאחר שקיבל טיפול רפואי. כך דיווחו כלי תקשורת בארמניה.

הפטריארכיה הגישה תלונה רשמית במשטרה, ולאחריה נעצרו שלושה מהתוקפים. הפטריארכיה דורשת מהמשטרה "לערוך חקירה ולהעניש את התוקפים בהתאם לחוק, על מנת למנוע הישנות אירועים מסוג זה בעתיד".

מדוברות משטרת מחוז ירושלים נמסר כי "תגובה מהירה של שוטרי משטרת ישראל הלילה הביאה למעצרם של חשודים בתקיפת אנשי דת ברובע הארמני".

עוד נמסר, כי "שוטרים שפעלו בעיר העתיקה בירושלים במשימות לשמירת הסדר וביטחון הציבור, עצרו הלילה שלושה חשודים (19, 21) שעפ״י החשד תקפו שני אנשי דת בעיר העתיקה וכתוצאה מכך נזקקו לטיפול רפואי. השוטרים ששהו בקרבת מקום החלו במרדף רגלי אחר החשודים במעשה והם נעצרו והועברו לחקירה שבסיומה שוחררו בתנאים מגבילים, חקירת המשטרה נמשכת".

כומר תקיפה אלימה ארמניה פעילי ימין קיצוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד