י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ישים קץ לשלטון נתניהו?

דיווח: מזימת לפיד שתעלה את המחיר של סער

יאיר לפיד ממתין לנתניהו בפינה ברגע שמבצע שומר החומות יסתיים. לפי הדיווח, הוא מתכוון להעלות שורת חוקים שימנעו מבנימין נתניהו להתמודד בבחירות החמישיות אליהן הוא מכוון | מבחן גדול לגדעון סער שלפי הדיווחים מנהל מו"מ שקט עם נתניהו

דיווח: מזימת לפיד שתעלה את המחיר של סער
לפיד/נתניהו צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ/הדס פרוש, פלאש 90

ברקע הדיווחים על הפארסה של גדעון סער והנכונות לקיים עם בנימין נתניהו ממשלה, כשסער הינו הראשון ברוטציה לשנה וחצי, יאיר לפיד צפוי לקדם חבילת חוקים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שימנעו ממנו להתמודד שוב ובכך יגרום להגדלת כוחו של גדעון סער במו"מ שלו מול 'הליכוד'.

על פי הדיווח של מיכאל שמש ב'כאן 11': יו"ר 'יש עתיד', יאיר לפיד, שמחזיק במנדט להרכבת הממשלה לעוד 15 יום, מקודם בימים אלה מול ראשי מחנה השינוי את חבילת החוקים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שימנעו ממנו להתמודד בבחירות הבאות ובכלל בעתיד.

לפיד יוזם כי מיד בתום המהומות בישראל ובגבול הדרומי, להעלות את הצעות החוק לדיון בוועדה המסדרת, בניסיון להמשיך את החקיקה במליאת הכנסת ולנצל את המצב הפוליטי ולהביך את בנימין נתניהו.

ברקע הדיווחים על נכונות של גדעון סער לשתף פעולה עם בנימין נתניהו, מעניין יהיה לראות כיצד יפעל כשההצעות הללו שהוא כבר הביע בהן תמיכה בעבר - יועלו להצבעה בוועדה ובמליאת הכנסת. ההערכה היא כי סער יביע בהן תמיכה כדי להגדיל את יכולת המיקוח במו"מ מול 'הליכוד', בדרישה לקבל רוטציה ראשונה מבנימין נתניהו.

הערכות הפוליטיות הן כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מעדיף דווקא ללכת לבחירות, על פני הענקת רוטציה לאחד מהמועמדים וויתור על תפקיד ראש הממשלה לתקופה.

בחירות 2021 יאיר לפיד גדעון סער בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד