י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הצטרפה למפגינים

זעם יהודי: שוטרת צעקה בהפגנה סיסמאות נגד ישראל

שוטרת במשטרת לונדון הרימה אגרוף כדי לעודד את הפגנת "פלסטין חופשית" זאת לאחר שחיבקה פעילה בהפגנה נגד ישראל בלונדון | הסקוטלנד יארד פתח בבדיקה, משטרת לונדון לא הגיבה לפרסום

זעם יהודי: שוטרת צעקה בהפגנה סיסמאות נגד ישראל
השיירה האנטישמית בלונדון צילום: באדיבות המצלם

הסקוטלנד יארד בודק תיעוד של שוטרת מוסלמית שהביעה תמיכה בהפגנה נגד ישראל בסוף השבוע מחוץ לשגרירות ישראל בלונדון, השוטרת הרימה את ידה וצעקה סיסמאות נגד ישראל ואף התחבקה עם מפגינה.

ה'דיילי מייל' מדווח כי השוטרת הרימה את אגרופה באוויר והצטרפה למפגינים בקריאה ל"פעולה מיידית" ול"סיום הכיבוש" על רקע המבצע מול ארגון הטרור חמאס. על פי הדיווח, נראה כי השוטרת אמרה כי היא 'מתפללת יום ולילה לאללה', ואז חיבקה מפגינה למרות ההוראות הברורות של המשטרה שאוסרות על שוטרים לקחת צד בהפגנות שונות.

השוטרת צעקה "תשוחרר פלסטין" פעמיים, והרימה את ידה, כשהקהל מעודד אותה עם קריאות בסמוך לשגרירות ישראל, תשעה שוטרים נפצעו מחפצים שנזרקו לעברם, כולל ביצים. התיעוד עורר זעם ברשתות החברתיות, במיוחד בקרב יהודי בריטניה, הסקוטלנד יארד פתח בחקירה, ה'דיילי מייל' פנה למשטרה בשאלה האם השוטרת הושעתה, אך המשטרה סירבה לענות.

דובר המשטרה הגיב כי "אנו מודעים לסרטון שהועלה ברשתות החברתיות ובו נראית שוטרת מצטרפת למפגינים בזמן מילוי תפקידה, השוטרים מודעים כי הם לא יכולים להשתתף באופן פעיל או לאמץ עמדות פוליטיות. זה חיוני כדי להבטיח שלציבור יש אמון בנו". הדובר אוסיף כי המקרה נמצא בבדיקה למטופל, אך לא הגיב לשאלה האם השוטרת הושעתה.

יצויין כי אלפי אנשים צעדו ביום שבת לכיוון שערי השגרירות הישראלית בקנסינגטון, כשבזמן הזה נערכו הפגנות בערים אחרות ברחבי בריטניה ואירלנד לסולידריות עם תושבי עזה.

משטרת לונדון מסרה כי תשעה אנשים נעצרו "בחשד להפרעה אלימה בלונדון". ארבעה נוספים נעצרו בחשד שהפרו את הוראות הבריאות של נגיף הקורונה.

משטרת בריטניה הפגנה אנטי ישראלית שוטרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד