ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"תמשיך במערכה"

מאות רבש"צים בקריאת גיבוי לראש הממשלה

על רקע הדיווחים על מגעים להפסקת אש בין ישראל לבין חמאס, מאות רכזי ביטחון יישובים שיגרו מכתב אל ראש הממשלה, ובו קראו לו להמשיך במבצע 'שומר החומות': "אל תסיים את המשימה עד להשגת הכרעה ברורה" | הם נימקו: "המצב בו בתינו מטווחים בטילים הינו בלתי נסבל"

מאות רבש"צים בקריאת גיבוי לראש הממשלה
חיילים בגבול עזה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר תשעה ימי לחימה, אתמול (שלישי) מאות רכזי ביטחון ישובים שלחו מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, ובו ביקשו ממנו להמשיך את מבצע 'שומר החומות' נגד חמאס, זאת בעקבות הדיווחים כי ישנם מגעים להפסקת אש.

"אנו פונים אליך ואל שאר מקבלי ההחלטות בקריאה", כתבו הרבש"צים במכתב אל נתניהו והמשיכו, "אל תסיימו את המשימה עד להשגת הכרעה ברורה מול חמאס וארגוני הטרור האחרים".

הם נימקו: "כבר שני עשורים שחייהם של תושבי עוטף עזה וערים נוספות נתונים בסכנת חיים ממשית. אליהם נוספו בשנים האחרונות כמעט כל תושבי מדינת ישראל. המצב בו בתינו מטווחים בטילים הינו בלתי נסבל ואינו מתקבל על הדעת".

"סבב לחימה זה ראוי שימשך ככל שיידרש כדי להביא לשקט ארוך טווח. אסור להפסיק את המערכה הזו עד להשגת כל היעדים והסרת איום הרקטות. לא עוד סבב קצר שיביא לדחיית האיום בכמה חודשים", הוסיפו.

עוד המשיכו: "אנו מצידנו נעשה ככל שיידרש כדי לספק את ההגנה ביישובים. לצבא הגנה לישראל ולעומדים בראשו אנו אומרים, יש לכם את הגב שלנו".

"אנו נמשיך לשמור ולהעניק את תחושת הביטחון ביום ובלילה לתושבי הישובים. רק מכה ניצחת ומהלומה כואבת לארגוני הטרור בעזה יביאו את השקט לאזרחי ישראל. דין תל- אביב כדין יישוביי עוטף עזה", סיכמו.

המכתב נשלח גם אל שר הביטחון - מר בני גנץ, שר לביטחון פנים- מר אמיר אוחנה, יו"ר ועדת חוץ וביטחון- ח"כ אורנה ברביבאי וראש המטה הכללי- רב אלוף אביב כוכבי.

צה"ל חיילים שומר החומות ביבי נתניהו רבש''ץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד