י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בביקור במוסך

ביידן נשאל על הלחימה בישראל: "תעמוד מולי ואתן גז"

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הגיע לנסיעת מבחן במוסך של פורד ונשאל אודות סבב ההסלמה הנוכחי בין ישראל לחמאס | ביידן סירב לענות והתנה את התשובה ב"אלא אם כן תעמדו מול הרכב בזמן שאני לוחץ על דוושת הגז"

ביידן נשאל על הלחימה בישראל: "תעמוד מולי ואתן גז"
ביידן בביקור במוסך פורד צילום: דוברות הבית הלבן

הנשיא ‏ביידן נשאל על ידי עיתונאים במוסך של פורד שם נהג על רכב חשמלי חדש, "אם אפשר לשאול שאלה על ישראל", ביידן ענה "ממש לא, אלא אם כן תעמדו מול הרכב בזמן שאני לוחץ על דוושת הגז".

הנשיא האמריקני הגיע אתמול (שלישי) למוסך של חברת פורד במקום בו מתקיימים קורסים לנהיגה, הנשיא נהג בטנדר חשמלי לצידו אנשי השירות החשאי.

ביידן ערך ביקור לא מתוכנן בקורס נהיגה בפורד בו נערכות בדרך כלל בדיקות בטיחות, והייתה לו הזדמנות לנהוג בפורד F-150 החדש - הרכב החשמלי שפורד מייצרת במפעל בירבורן במישיגן.

ביידן בביקור במוסך פורד\\צילום: דוברות הבית הלבן

"הרכב הזה מהיר" אמר ביידן, כשהוא מרכיב משקפי שמש, ביידן הגיע עם הטנדר קרוב לעיתונאים והצלמים. כשנשאל אם הוא יקנה את אחד מהרכבים, ביידן אמר שהוא יעשה זאת, וכי הוא חושב שהוא כבר האיץ ל-100 קילומטרים לשעה תוך 4.4 שניות, אך נראה שהוא לא היה אמור לשתף את המידע הזה, נציג פורד אמר לעיתונאים בקורס כי המידע על מהירות הרכב לא אמור היה להיות ציבורי עד שייחשף מחר אך אמר שזה היה בסדר וזה לא נורא שזה נחשף חצי יום לפני.

כאמור, ביידן סירב להשיב לשאלה אודות המלחמה בין עזה לישראל במהלך הביקור ביום שלישי בלירבורן, עיר עם אחת האוכלוסיות המוסלמיות הגדולות במדינה.

בסוף השבוע התקיימו הפגנות בעיר לתמיכה בפלסטינים. אחד העיתונאים שאל את הנשיא אם הם יכולים לשאול על ישראל, ועל כך השיב ביידן: "לא, אתה לא יכול, אלא אם כן אתה עומד לפני המכונית כשאני נותן גז", ביידן מיהר להסביר, "אני רק צוחק".

ג'ו ביידן שומר החומות ישראל פורד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד