ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
האויבים ניצחו

פייסבוק סגרה חשבון עם 75 מיליון תומכים של ישראל

לאחר שמוסלמים קיצוניים הגיבו בהמוניהם בתגובות שנאה קשות, קבוצת הפייסבוק הפופולרית התומכת בישראל שהוקמה בשנת 2002 ומנתה למעלה מ-75 מיליון עוקבים, נסגרה על ידי פייסבוק

פייסבוק סגרה חשבון עם 75 מיליון תומכים של ישראל
אילוסטרציה צילום: pexels

קבוצת פייסבוק פופולארית המאגדת תחתיה מעל 75 מיליון אוהדי ישראל מרחבי העולם, נחסמה ע"י פייסבוק "מכיוון שהם אינם תואמים למדיניות החברה".

המתקפה על החשבון מתרחשת בעיצומו של הסכסוך המתמשך בין ישראל לחמאס, מנהל הקבוצה מייק אוונס שהיה מתפלל עם אלפי אנשים מכל רחבי העולם מידי יום למען ישראל, אמר לחדשות CBN כי עמוד הפייסבוק שלו היה מטרה של איסלאמיסטים קיצוניים.

"היה ניסיון מאורגן של ארגונים אסלאמיים קיצוניים להשיג את המטרה הזאת. הם פרסמו למעלה ממיליון תגובות בחשבון שלנו, ואז אלפי קיצונים פנו לפייסבוק ואמרו שהם מעולם לא פרסמו שם תגובות, זו הייתה הונאה מוחלטת. זו הייתה תוכנית חכמה ומטעה מאוד של הרדיקלים האיסלאמיים".

ההתקפות הגיעו בשתי דרכים. הראשון היה קמפיין ישיר להורדת העמוד. פוסטים רבים בפייסבוק וביוטיוב הדריכו אנשים כיצד להיכנס ולדווח לפייסבוק על דף הפייסבוק של קבוצת JPT, וכיצד ללחוץ על פייסבוק על כך שהם מאפשרים לקבוצה להתקיים, המוסלמים הקיצוניים לא הצליחו להתמודד עם הקבוצה האדירה והפופופלרית, אז הם הפעילו "ארטילריה" של מגיבים, שעשו מתקפת תגובות מטורפת נגד הקבוצה.

המתקפה השנייה הגיעה כקמפיין דיסאינפורמציה שכביכול פייסבוק יצרה את החשבון JPT במהלך הסכסוך הנוכחי ומאלצת אנשים לסמן לייק גם כשלא רוצים. לאחר שפייסבוק הורידה את החשבון, החלו חגיגות ברשת, "האקר ירדני, אחמד סאל, הצליח לסגור עמוד פייסבוק עם 76 מיליון תומכים באויב הציוני, שנקרא 'צוות התפילה הירושלמי', מזל טוב לכל הצופים. צוות התפילה הירושלמי הזה של חשבון יהודי הושבת / הוסר בהצלחה מפייסבוק", נכתב בפוסט אחר.

מנהלי הקבוצה JPT פנו לפייסבוק בבקשה להחזיר את החשבון שלהם. פייסבוק הגיבה כי המקרה סגור, והודיעה: "דפים אלה נמחקו על ידי המערכת שלנו מכיוון שהם אינם תואמים למדיניות שלנו, למרבה הצער, איננו יכולים לעיין בערעורים בשלב זה בגלל מחסור בבודקים שנגרם כתוצאה מהתפרצות נגיף הקורונה".

מנהלי הקבוצה JPT אמרו כי הם מקווים שזו רק תגובה מובנית, ולא החלטה רשמית, מי שנכנס לחשבון רואה כי "החשבון נמצא בבדיקה".

ערוץ CBN פנה לפייסבוק בנוגע להחלטה, ושאל מדוע החשבון הוסר, אך לא התקבלה תגובה. מייק אוונס אמר כי "פייסבוק הואשמה בהטיה רעה כלפי מקורות תקשורת שמרניים. זו דוגמה מצוינת להטיה בסטרואידים. זהו, לדעתי, טרור סייבר המבוסס על גזענות. יצרתי קשר עם חברי הסנאטורים, כמו לינדזי גרהם, וטד קרוז, ידידי היקר, שר החוץ לשעבר מייק פומפאו, ג'ארד קושנר, ועשרות מנהיגים פוליטיים אחרים שיסייעו לי להתמודד עם ההונאה הזו שבאה כדי לפגוע בעבודה הטובה שלנו".

אוונס הגיע לישראל השבוע לאירוח אירוע טלוויזיה בירושלים במרכז התקשורת של מוזיאון ידידי ציון. "האירוע שאני מארגן בירושלים יפורסם לתקשורת העולמית כדי להתמודד עם השקרים המסופרים על המלחמה. ישראל אכן מנצחת במלחמה, אך ישראל מפסידה במלחמת התקשורת באמצעות כלי תקשורת שמאלניים חילוניים המאמינים בשקרים של האיסלאם הקיצוני".

פייסבוק חשבון סגירה ישראלים מוסלמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד