י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
צפו בתיעוד

פרו-פלסטינים חיפשו יהודים ותקפו במסעדה בלוס אנג'לס

המון פורע פרו-פלסטיני, תקף קבוצה של גברים יהודים שאכלו במסעדה בלוס אנג'לס. עדי ראיה סיפרו, כי "חבורה של ערבים עצרה ליד מסעדה ושאלה מי יהודי והכתה בכמה מהם ונמלטה"

פרו-פלסטינים חיפשו יהודים ותקפו במסעדה בלוס אנג'לס
התקרית בלוס אנג'לס צילום: צילום מסך

המשטרה בלוס אנג'לס חוקרת מתקפת פשע שנאה נגד יהודים במסעדה מקומית. האלימות נגד הסועדים התרחשה קצת לפני השעה 22:00 מחוץ למסעדת סושי.

עדי ראייה אמרו כי המון פורע פרו-פלסטיני, תקף קבוצה של גברים יהודים שאכלו במסעדה בלוס אנג'לס. עדי ראיה סיפרו, כי "חבורה של ערבים עצרה ליד מסעדה ושאלה מי יהודי והכתה בכמה מהם ונמלטה".

בתיעודים שהסתובבו ברשתות החברתיות נראית קבוצת גברים יוצאת מתוך מכונית ומתחילה לתקוף סועדים שסעדו במסעדה בלוס אנג'לס תוך שהם צועקים השמצות גזעניות.

משטרת לוס אנג'לס אמרה לערוץ CBSLA כי לא דווח על פגיעות קשות, ולא היו מעצרים, אחד הסועדים, שאינו יהודי, סיפר לערוץ CBSLA, כי "שיירה שהניפה דגלים פרו-פלסטיניים התקרבה אלינו, ואז החלה לזרוק בקבוקים עלינו", האיש אמר שהוא צלם והחבורה נפגשה במסעדה כדי לתכנן חתונה.

האיש אמר שהוא הותקף פיזית כשניסה להגן על הקבוצה. לדבריו, הגברים האלימים השתמשו בגסויות קשות נגד יהודים. הם ריססו עליו פלפל שחור, והוא נאלץ להגיע לבית החולים.

התוקפים תוארו על ידי עדי ראיה "כגברים לבושים בשחור", כפי שנראה בסרטון. למסעדה לא נגרמה נזק.

לוס אנג'לס אנשטימיות פעילים פרו פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד