ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"זו הזכות הטבעית"

ביידן דורש הפסקת אש; נתניהו: "נחוש להמשיך"

למרות דרישתו של הנשיא ביידן מראש הממשלה נתניהו לחתור להפסקת אש מיידית, ראש הממשלה מבהיר לפני זמן קצר כי הוא נחוש להמשיך במבצע עד להשגת היעד: החזרת השקט והביטחון

ביידן דורש הפסקת אש; נתניהו: "נחוש להמשיך"
נתניהו וביידן צילום: חיים צח, לע"מ

ראש הממשלה נתניהו שוחח היום (רביעי) בפעם הרביעית מאז תחילת מבצע 'שומר החומות' עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן שדרש מתניהו לחתור להפסקת העימות עוד היום. נתניהו לאחר שיצא מהערכת מצב בבור בקריה בתל אביב: "נחוש להמשיך במבצע".

"אני בא עכשיו מהבור בקריה, מחמ"ל המבצעים של צה"ל", אמר נתניהו, "זה מרשים ביותר. כל יום שעובר אנחנו פוגעים בעוד יכולות של ארגוני הטרור. מסכלים עוד מפקדים בכירים, מפילים עוד מגדלי טרור, פוגעים בעוד מצבורי נשק".

נתניהו הזכיר את התדרוך שהעביר היום כתבים הזרים בו נימק את הלגיטימציה של ישראל לפעולה בעזה: "כפי שאמרתי היום לשגרירים כאן, זו הזכות הטבעית של ישראל. אני הערכתי מאוד את התמיכה של הממשלות האלה, ואני מעריך במיוחד את התמיכה של נשיא ארה"ב ידידנו ג'ו ביידן לזכות ההגנה העצמית של מדינת ישראל".

בשורה תחתונה אמר נתניהו: "אני נחוש להמשיך במבצע הזה עד שיושג היעד שלו - להחזיר את השקט והביטחון לכם, אזרחי ישראל".

בתדרוך לשגרירים אמר היום ראש הממשלה: "אין צבא בעולם שעושה יותר מהצבא הישראלי, שירותי הביטחון הישראליים, המודיעין הישראלי, כדי למנוע נזק משני. למתוח ביקורת על ישראל על הדבר הזה - זה מגוחך. לא רק שזה מגוחך ולא צודק ולא נכון, זה עושה נזק אדיר לדמוקרטיות שנלחמות ברשע מהסוג הזה. משמעות הדבר שאין לך דרך להגן על עצמך".

ג'ו ביידן בנימין נתניהו שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד