י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
השעון מתקתק

ביקורת בגוש הימין: "נתניהו לא פועל מספיק ומדרדר אותנו לבחירות"

למרות שהוא עסוק כל כולו 24 שעות ביממה במערכה הצבאית, בגוש הימין מעבירים ביקורת כלפי ראש הממשלה נתניהו, שלא עושה מאומה בשביל לקדם הקמת ממשלת ימין בראשותו ולדבריהם הוא חותר לבחירות חמישיות

ביקורת בגוש הימין: "נתניהו לא פועל מספיק ומדרדר אותנו לבחירות"
בנימין נתניהו צילום: מתוך קמפיין הליכוד

שבוע לאחר שהקמת ממשלת השינוי ירדה מהפרק, כאשר יו"ר ימינה נפתלי נפתלי בנט הודיע על כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו לא מנסה לקדם הקמת ממשלת ימין, בליכוד יטענו שהסיבה היא כי ראשו ורובו בימים אלה במצב הביטחוני, אך גם בגוש הימין מטיחים עליו ביקורת.

גורם בגוש הימין אומר ל'בחדרי חרדים' כי "נתניהו מעדיף ללכת לבחירות חמישיות, ולדרדר אחריו את כל המדינה". לטענתו, "נתניהו והליכוד אפילו לא מנסים להקים ממשלה ולהחזיר את המדינה למסלולה".

מזה כשבוע המגעים להקמת ממשלה הוקפאו לגמרי, נפתלי בנט הודיע כזכור כי הוריד מסדר היום את האפשרות כי יקים ממשלת שינוי בתמיכת הערבים, ומאז גם בגוש השינוי וגם בגוש הימין הופסקו המגעים הרשמיים.

ראש הממשלה, השר אריה דרעי וחבר הכנסת בצלאל סמוטריץ׳ טענו בשבועות האחרונים כי בידיהם שני עורקים שיבואו לממשלת ימין, רק אם נפתלי בנט יודיע רשמית שהוא מצטרף לממשלה בראשות בנימין נתניהו. כעת תמוהה השתיקה וחוסר המעש מצידו של ראש הממשלה בכל הקשור להקמת ממשלה.

בלוק הימין בנימין נתניהו בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד