י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שמיים יקרים

מנזקי הנגיף: זה הסכום שתשלמו כדי לטוס לחו"ל

נערכים לחופשות בחו"ל בצל פתיחת השמיים המדודה | בעוד בארצות הברית ניתנות הבדיקות לנכנסים לשטחה במעבדות ציבוריות וחינמיות, הטיסה למגוון יעדים מקבלת התייקרות מיוחדת עם החובה לקיום בדיקת קורונה בכניסה למדינות השונות

מנזקי הנגיף: זה הסכום שתשלמו כדי לטוס לחו"ל
בדיקת קורונה בנתב"ג צילום: פלאש90

לאחר שנה וחצי בהם היה העולם בטלטלה, עם התפשטות החיסונים, הולך הנגיף ונסוג ברחבי מדינות העולם השונות. וכך גם השמיים הולכים ונפתחים אט אט, ונמלי התעופה חוזרים לשקוק חיים.

לאור פתיחת השמים ההדרגתית, ולקראת חודשי הקיץ, בהם בכל שנה שגרתית טסים אלפים רבים לחופשות ברחבי העולם, שלחו ב'ישראל היום' את העיתונאי שמעון יעיש, להתחקות אחר הזינוק במחיר הטיסה, כיאה לעידן 'פוסט קורונה'.

על פי התחקיר אלו המחירים של בדיקות הקורונה במדינות השונות, מחיר המזניק מטבע הדברים את עלות הטיסה והחופשה: גיאורגיה, 75 יורו. איטליה, 30-70 יורו. קפריסין ובולגריה, 35 יורו. ספרד, 70 יורו. אנגליה, 160 פאונד. יון, 50-70 יורו. וכן הלאה, מדובר בתוספת מחיר משמעותית, בפרט לעידן ה'לואו-קוסט'.

מנגד בארצות הברית נבדקו הערים ניו יורק ומיאמי, שם לדברי 'ישראל היום' ניתן להשיג בדיקות קורונה בצורה פשוטה וחינמית.

בתוך כך, נושא המוטציות המיובאות לישראל ממשיך להוות כאב הראש הגדול ביותר של מערכת הבריאות, וגם בישראל נערכים הרשויות להסיר מעצמן את עלות הבדיקות לנכנסים לארץ, ולגלגל את העלות לטסים. כך שמחיר הטיסה יעלה עוד.

בדיקה קורונה טיסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד