ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
מנסה למזער את הנזק

סערת סלקום: המנכ"ל התנצל בפני ראשי ההתנחלויות

בעקבות שחברת סלקום הזדהתה אתמול עם השביתה הערבית למען הדו-קיום, כמה ראשי מועצות בכירים ביו"ש הודיעו כי הם מפסיקים את ההתקשרות עם החברה - אך הערב דווח כי המנכ"ל אבי גבאי התקשר אליהם והתנצל | בנוסף טען: "זה לא הוגן מה שעשו לנו"

סערת סלקום: המנכ"ל התנצל בפני ראשי ההתנחלויות
אבי גבאי צילום: תומר נויברג, פלאש 90

לאחר שראשי המועצות ביהודה ושומרון הודיעו כי הם מחרימים את חברת "סלקום" בעקבות החלטתה להזדהות עם עובדיה הערבים מתוך כבוד ודו-קיום, הערב (רביעי) דווח כי מנכ"ל החברה אבי גבאי שוחח עם ראשי הרשויות, והתנצל על המהלך.

על פי הדיווח ב'חדשות 13', גבאי שוחח עם כמה ראשי מועצות ביהודה שומרון, לאחר שאלה הודיעו אתמול כי יפתחו מכרז חדש לפתיחת התקשרות עם חברת תקשורת אחרת.

"אני מתנצל. הטיימינג שבחרנו היה לא מתאים. לא השימוש במילה מחאה ולא הזמן", הודה והמשיך, "אנחנו משקיעים ביהודה ושומרון, וזה לא הוגן מה שעשו לחברה, הבהרנו כבר אתמול והתנצלו".

כזכור, עשרות עובדים יהודיים מחו בעקבות הוראת החברה, שקראה להם לשבות בכדי להעביר מסר של דו-קיום עם החברה הערבית וכדי להביע תמיכה בקריאות להרגעת הרוחות בין שני הלאומים.

"נפסיק את העבודה לשעה של מחאה. נצא החוצה לעמוד ביחד כולנו - בעד דו-קיום, אחווה ואהבת חינם", כתבו בחברה במודעה, "אל תתנו לקומץ קיצוניים לקבוע לנו את סדר היום. מה שאנחנו עושים היום קובע את המציאות של כולנו מחר".

המודעה שפרסמה החברה, שעליה חתומים אורי פסקל סמנכ"ל משאבי אנוש ומיה יניב יו"ר ועד העובדים, עוררה זעם וכעס ברשתות החברתיות.

הזעם הגיע בין היתר לאחר שכמה מהם קישרו בין המחאה הזו, לבין המחאה של הציבור הערבי נגד מבצע צה"ל נגד חמאס ברצועה וכן "המתקפה על הפלסטינים בירושלים, בשייח ג'ראח ובמסגד אל-אקצא", כך לטענתם.

בתגובה ספגה החברה מאות ואולי אלפי עזיבות של לקוחות שביקשו להתנתק ועברו לחברות מתחרות. לצד זאת נרשמה גם ירידה בערך החברה בבורסה.

יהודה ושומרון אבי גבאי סלקום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד