י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"לצערנו לא הביא להמוני הרוגים"

חריג: הפרשן הצבאי התבטא בצורה קשה ופוטר מהערוץ

אמש, עם נפילת הטיל בעיר הערבית שפרעם שבצפון התבטא הפרשן הצבאי של ערוץ 20 בדברים קשים הנוגעים לחיי אדם | הבוקר, בעקבות הסערה שקמה ולמרות התנצלותו, הוא פוטר מהערוץ  | צפו

חריג: הפרשן הצבאי התבטא בצורה קשה ופוטר מהערוץ
אופלן שידור ערוץ 20 צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ערוץ 20 פיטר את הפרשן הצבאי לאחר שאמר בשידור חי דברים קשים: אתמול במהלך שידור על מקום נפילת טילים, אמר קובי פינקלר, הפרשן הצבאי של ערוץ 20 בשידור חי, "לצערנו זה לא הביא להמוני הרוגים שם", פינקלר התייחס לטיל שנפל בעיר הערבית שפרעם, בתוך מגרש כדורגל שהיה ריק באותו הזמן.

בתגובה, הבוקר ‏הנהלת ערוץ 20 פרסמה הודעה כי היא מסיימת את הקשר עם הפרשן הצבאי של הערוץ, "הנהלת הערוץ רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר" נאמר בהודעה.

בהודעה שנמסרה מטעם הערוץ נכתב עוד, "לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, החליטה הנהלת הערוץ לסיים באופן מיידי את ההתקשרות עם מר פינקלר ולזמן את המעורבים בשידור לבירור והסקת מסקנות".

אתמול שיתף הערוץ בחשבון הטוויטר שלו התנצלות לדברים שכתב קובי פינקלר. "‏בדיווח היום על נפילת המרגמה במגרש הכדורגל בשפרעם ותחת עייפות מימי שידור ארוכים כמעט ללא שינה, נפלה שגגה בדבריי מהם השתמע שלצערי לא היו הרוגים. כמובן הכוונה היתה שלשמחתנו. מילה אחת, עולם שלם. מצער שרבים עטו בשמחה על הטעות כדי להסתער על הערוץ, כשאין לי ספק שהיה ברור שלא לכך התכוונתי".

עוד קודם לכן פרסמה הנהלת הערוץ הודעת תמיכה בפינקלר, "‏במסגרת דיווח של הפרשן הצבאי קובי פינקלר, נאמר הערב משפט שלא היה צריך להיאמר. פינקלר הבהיר גם בכתב וגם בשידור כי טעה בלשונו ולא התכוון חלילה לדברים החמורים שנאמרו. הערוץ קיבל את ההבהרה. צר לנו על הניסיון לנצל טעות אנוש של פרשן מוערך ומנוסה, כדי להתנגח בערוץ". אך כאמור הבוקר הפרשן סיים את עבודתו בערוץ.

אתמול לאחר פרסום הדברים כתב המגיש שמעון ריקלין כי הוא מתנער מהדברים. ריקלין כתב,"‏התנצלות: הערב הכתב הצבאי שלנו דיבר על טיל שהתפוצץ באיצטדיון ערבי ואמר שחבל שלא היה קהל. אני לא שמעתי את הדברים הללו תוך כדי השידור הארוך בגלל הדיבורים באולפן. אני מגנה את הדברים הללו ומצר עליהם ואם הייתי שומע אותו בשידור הייתי מעיר לו. גם הוא פרסם את התנצלותו".

ערוץ 20 פיטורין ערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד