י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לחץ מתמשך

דיווח: מיהו האיש שתיווך בין נתניהו לשקד

לפני שבנט הודיע כי הוא ומפלגתו לא יחברו לגוש השינוי, הבוקר דווח כי חברת מפלגתו שקד הייתה נתונה ללחץ יזום, ולהצעות רבות בתמורה לעריקה מ'ימינה' | בכירת 'ימינה' מכחישה: "מדובר בשקר מוחלט"

דיווח: מיהו האיש שתיווך בין נתניהו לשקד
נפתלי בנט בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הבוקר (חמישי) דווח כי יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה, קישר בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבכירת 'ימינה' איילת שקד במגעים לפרישתה ממפלגתה.

על פי הפרסום ב'וואלה', נווה קישר בין שקד לנתניהו לפני שבנט הודיע כי הוא לא יצטרף לממשלת השינוי, ואף העביר לבכירת 'ימינה' כמה הצעות בתמורה למהלך שבו תפצל את מפלגתה, דרך מקורבו של ראש הממשלה יעקב אטרקצ'י.

"דחף, יזם ולחץ על איילת לפרוש מגוש השינוי", טוען אחד המקורות, אחר חושף כי התיווך היה לאחר שהמנדט של ראש הממשלה נתניהו פקע, ויום לפני שהועבר ליו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד.

כזכור, בשבוע שעבר יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט הודיע דרך התקשורת כי הוא לא יצטרף לממשלת השינוי, זאת על רקע הפרעות והפוגרומים בערים המעורבות.

למרות זאת, כמה עיתונאים דיווחו על כך ששקד היא זאת ששכנעה את בנט להודיע על כך, לאחר שהתנה לו כי במידה וילך לגוש השינוי היא תתפצל מ'ימינה', ובכך זה קושר לדיווח כעת, לפיו הועבר אליה הצעות שתפרוש מבנט.

מאיילת שקד נמסר בתגובה: "הפרסום אינו נכון, מדובר בשקר מוחלט. ח"כ שקד לא קיבלה אף הצעה מאפי נוה". למרות הפרסום, "כל הצעה שהועברה לשקד מגורמים אחרים לפיצול ימינה נדחתה מיד על הסף".

"שקד לאורך כל הדרך הייתה מתואמת עם נפתלי בנט והמהלכים נוהלו בשותפות מלאה". מטעמו של נוה לא נמסרה תגובה.

איילת שקד נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד