י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"אני רוצה פיצויים"

הילד בן ה-8 שרוצה לתבוע את החמאס • צפו

על רקע הדיווחים על הפסקת אש בימים הקרובים, הבוקר סיפר נועם בן השמונה, שפתח עסק למכירת ברד, כי הוא רוצה לתבוע את חמאס, כיוון שבגלל הרקטות אין לו לקוחות: "הרסו לי את החלום" | בנוסף סיפר כי העסק הוא חלק מחלומו לעסוק במכירות: "מגיל צעיר היה לי חלום להיות איש עסקים"

הילד בן ה-8 שרוצה לתבוע את החמאס • צפו
‏‏הילד שתובע את חמאס צילום: צילום מסך

לאחר פחות משבוע מאז שפתח את דוכן הברד ביישובו בדרום, נועם נאלץ לסגור אותו בשל המצב הביטחוני, והיום (חמישי) סיפר כי הוא רוצה לתבוע את חמאס.

"מגיל צעיר היה לי חלום להיות איש עסקים מוצלח", סיפר בראיון לתוכנית הבוקר של 'רשת 13', "אבא שלי אמר שכדי להיות איש עסקים אתה צריך להתאמן על זה מעכשיו, והוא קנה לי מכונת ברד".

הוא המשיך לספר: "תלינו שלט, פרסמנו את זה בכל הישוב, ואז הרבה אנשים באו לקנות אצלי". לדבריו, "זה נמשך ארבעה ימים, וביום החמישי חמאס התחיל להפציץ אותנו ואז אנשים כבר לא באו, כי הם צריכים להיות ליד מרחבים מוגנים".

לאחר מכן סיפר כי שלח מכתב לבית הדין הבין לאומי בהאג, ובו ביקש לתבוע את חמאס: "כתבתי להם שחמאס הרסו לי את החלום ואני רוצה פיצויים".

אמו של הילד, ברכה, סיפרה: "אנחנו חיים את המציאות הזו למעלה משני עשורים, ואת כל הילדים גידלנו לתוך המציאות הזו. בתוך אתגר גדול, אנחנו לא רק רוצים לנרמל את החיים שלהם, אלא גם למקסם אותם".

"אנחנו רוצים ללמד אותם לחלום, לשאוף גבוה ולעשות כל מה שהם רוצים ומסוגלים", סיכמה.

חמאס ברד שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד