י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לקראת כינוס הקבינט

שר הביטחון מתריע מהתרגיל החדש של החמאס: "יפתיעו במטחים"

בשעה 19:00 הקביבנט הביטחוני צפוי להתכנס ולדון בהצעות להפסקות אש, שעה קודם בסיור ביטחוני אמר שר הביטחון: "מתנהלים בנחישות ביטחונית ובאחריות מדינית" | וגם גנץ מתריע על השיטה החדשה של החמאס | צפו 

שר הביטחון מתריע מהתרגיל החדש של החמאס: "יפתיעו במטחים"
שר הביטחון בסיור ביטחוני צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

בשעה זו מתכנס הקבינט הביטחוני לדון בהמשך הלחימה, כשעל הפרק הצעות להפסקת אש שתכנס לתקוף בשעות הצהרים של יום שישי. שר הביטחון רומז על הרגיעה במצבע 'שומר החומות' וגם מתריע משיטה חדשה של החמאס: שומרים על שקט ואז משגרים מטח ליישובים מאוכלסים בדרום הארץ.

שר הביטחון, בני גנץ, סיים לפני שעה קלה ביקור ביחד עם קצין תותחנים ראשי תא"ל נרי הורוביץ בגדוד 405 בדרום. במהלך הביקור קיבל גנץ סקירה על פעילות הגדוד במהלך מבצע "שומר החומות" וקיים שיח עם הלוחמות והלוחמים.

בסיום הביקור רמז השר גנץ על תרחשי כי ישראל בדרך לרגיעה והפסקת אש: "אנחנו ממשיכים להתנהל בנחישות ביטחונית ובאחריות מדינית, ולשמור על קשר צמוד עם ידידותנו בעולם ובראשן ארה"ב, שמגבות את זכותנו להגן על עצמנו. אנו עושים זאת מתוך מטרה להביא לשקט ארוך טווח, ולחיזוק הגורמים המתונים באזור", אמר

בשעות הלילה והבוקר נשמר שקט יחסי מכיוון הרצועה אך בשעות האחרונות המטחים נמשכו, "לצערי חמאס ממשיך בתקיפות נגד ריכוזי האוכלוסייה וב-48 השעות האחרונות כשניסינו להכניס ציוד רפואי לרצועת עזה דרך ארגונים בינלאומיים, הם ירו לכיוון המעברים והביאו לסגירתם ובסופו של דבר לפגיעה בתושבי עזה", אמר גנץ והבהיר כי "אנחנו ערוכים ומוכנים להרחבת המערכה ככל שיהיה בכך צורך, ואנחנו לוקחים את החמאס למסע אחורה בזמן- מסע שממנו לא נאפשר לו לחזור".

עוד הוסיף גנץ והתריע משיטה חדשה של החמאס בתרגיל עטיה בהם הם משתמשים בימים האחרונים, לדבריו, "אחת משיטות הפעולה של חמאס היא לייצר שעות של שקט ולהפתיע במטחים לריכוזי אוכלוסייה. חייבים לשמור על עירנות בכדי להציל חיי אדם."



שומר החומות בני גנץ החמאס הקבינט הביטחוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד