י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"לא אשב ואקשיב לשקרים הבזויים"

צפו: השגריר הישראלי יצא במחאה מהמליאה

במהלך נאומו של שר החוץ של הרשות הפלשתינית ריאד אל מלכי, שהאשים את ישראל בטבח מכוון של ילדים בשנתם ובפשעי מלחמה, יצא השגריר הישראלי גלעד ארדן מהמליאה במחאה > צפו

צפו: השגריר הישראלי יצא במחאה מהמליאה
גלעד ארדן צילום: מארק נוימן, לע"מ

בזמן נאומו של שר החוץ הפלסטיני ריאד אל מלכי בדיון בעצרת האו"ם, נטש השגריר הישראלי גלעד ארדן את המליאה במחאה.

"‏אני לא אשב ואקשיב לשקרים הבזויים של הפלשתינים, קמתי ועזבתי את עצרת האו״ם במהלך נאומו של שר החוץ של הרשות הפלשתינית ריאד אל מלכי, שהאשים את ישראל בטבח מכוון של ילדים בשנתם ובפשעי מלחמה" כך כתב שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן.

לפני יומיים נאם שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן במליאת האו"ם, וכתב לאחר מכן, "‏שיא הצביעות, כשנאמתי בפני חברי מועצת הביטחון של האו״ם, שאלתי אותם רק שאלה אחת פשוטה: מה הייתם עושים אם אלפי טילים היו נורים על ילדיכם והוריכם? המועצה כהרגלה, נהגה בצביעות וניסתה לפרסם הודעה מוטה ופסולה מוסרית, שנחסמה בזכות בת בריתנו ארצות הברית".

עוד אמר ארדן, "‏נלחמתי בכל הכח במועצת הביטחון כדי לחשוף את הצביעות של האו״ם שמשווה בין ארגון טרור ג׳יהדיסטי למדינה דמוקרטית שוחרת שלום. אמרתי לקהילה הבינלאומית שלא משנה מה הם יבחרו לעשות, אנחנו נמשיך לרסק את תשתיות הטרור של החמאס ונגן על אזרחינו".

זאת לא הפעם הראשונה שארדן יוצא ממליאת האו"ם, בספטמבר שנה שעברה, גלעד ארדן יצא מעצרת האו"ם בניו יורק בזמן נאומו של נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, לאחר שהשמיע אמירה אנטישמית כלפי ישראל. ארדן אמר אז, כי "ארדואן ממשיך את שקריו ואת הצהרותיו האנטישמיות נגד ישראל, וחשוב שהעולם יידע את הסטנדרטים הכפולים לפיהם הוא חי שנים רבות".

הרשות הפלסטינית גלעד ארדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד