י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
רוצים הישגים

התנגדות להפסקת אש מתוך גוש הימין: "לא ניתן גיבוי"

"הפסקת האש היא יריקה בפרצוף של תושבי הדרום". כך תוקפים הערב בסיעת הציונות הדתית ברקע הדיווחים כי ישראל מנהלת מגדעים להפסקת אש

התנגדות להפסקת אש מתוך גוש הימין: "לא ניתן גיבוי"
בצלאל סמוטריץ ואיתמר בן גביר צילום: חיים טויטו

בסיעת הציונות הדתית יוצאים נגד האפשרות כי ישראל תסכים להפסקת אש, חברי הרשימה תקפו את ראש הממשלה לקראת כינוס הקבינט, והבהירו כי לא יגבו החלטה של ראש הממשלה שתסכים להפסקת אש מול החמאס.

חבר הכנסת איתמר בן גביר תקף את ראש הממשלה, ואת הממשלה ואמר: ״מדובר ביריקה בפרצוף לתושבי הדרום״, לדבריו, "ביקרתי ושמעתי בשבוע האחרון מאות תושבים בדרום הארץ, בעוטף, באשקלון ואשדוד נתיבות אופקים ובאר שבע, ובפי כולם הייתה בקשה אחת: שצה"ל ישלים את המבצע ושלא תעשה עבודה חלקית".

״תושבי הדרום חזקים ונחושים אך למרבה הצער ממשלת ישראל לא״, ציין בן גביר, והאשים, ״סיום המבצע בטרם הפלת שלטון החמאס פירושו הפוגה זמנית והתחמשות של ארגון שמטרתו לא משתנה: מחיקת מדינת ישראל. הפסקת אש שכזאת היא כניעה לטרור וחולשה ועל ראש הממשלה להבין שלא נגבה אותו בכל מחיר״.

בן גביר הודיע כי לא יגבה הפסקת אש על ידי הממשלה, "ודאי אם נגלה שאינטרסים ביטחוניים של ישראל נפגעו או אם חלילה רוה"מ עשה ויתורים בירושלים- אני מתבייש הערב בממשלת ישראל וסבור שהפסקת האש היא יריקה בפרצוף של תושבי הדרום״.

מוקדם יותר הבהיר יו״ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ׳ בהתייחסו לדיווחים על הסכמי הפסקת האש, "אדוני ראה"מ", הוא אל נתניהו בטוויטר, ״‬⁩אני לא חבר קואליציה ולא חבר קבינט עכשיו ואין לי מושג על מה מדובר. אני נותן לך כרגע קרדיט לניהול המבצע. אבל אם חס וחלילה הסכם/הבנות מול חמאס יכללו, במפורש או במשתמע, פסיק שקשור לירושלים (כניעה שלך בהר הבית או בשמעון הצדיק) אתה יכול לשכוח מלהקים ממשלה".

הציונות הדתית איתמר בן גביר בצלאל סמוטריץ הפסקת אש שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד