ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
אשת הברזל

ארדואן תובע פוליטיקאית שהשוותה בינו לבין נתניהו

מרל אקשנר, המכהנת בפרלמנט הטורקי נתבעת על ידי הנשיא ארדואן לאחר שאמרה כי "המנהיגים הישראלים והטורקים משתמשים בטקטיקות דומות כדי לשמור על השלטון", דברים שהעלו את חמתו של הרודן הטורקי שהחליט לתבוע אותה על דברי הביקורת שהעזה להשמיע כלפיו

ארדואן תובע פוליטיקאית שהשוותה בינו לבין נתניהו
ארדואן / נתניהו צילום: Noam Revkin Fenton/Wisam Hashlamoun, Flash90

נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן הגיש אתמול (חמישי) תביעה משפטית נגד יריבה פוליטית שהשוותה בינו לבין ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, כך דיווחה התקשורת הרשמית.

מנהיגת מפלגת Iyi (Good Party) בטורקיה, מרל אקשנר, לאומנית שמרנית שזכתה לכינוי "גברת הברזל" של טורקיה, אמרה ביום שלישי בפרלמנט כי נתניהו וארדואן השתמשו בטקטיקות דומות בכדי להחזיק בשלטון.

לדבריה, הלחימה נגד ארגוני טרור פלסטינים בעזה, שארדואן התנגד לו בזעם, מונע על ידי פוליטיקה ורצון להשיג תמיכה ציבורית לאחר ארבע בחירות לא חד משמעיות תוך שנתיים.

"הגרסה הישראלית של ארדואן, בנימין נתניהו, לא היסס לסכן את חייהם של אזרחים וילדים בכדי לחסל את יריביו הפוליטיים ולהגן על מושבו", אמרה. בשיחה עם צעירים ביום רביעי כינה ארדואן את הערותיה של אקשנר "לא מוסריות". הוא אמר "לא פגשתי את נתניהו מעולם, לא היה ולעולם לא יהיה ידידנו".

התביעה מטעם ארדואן מבקשת פיצויים בסך 250,000 לירות (30,000 דולר), כך דיווחה סוכנות הידיעות אנאולו.

רג'יפ טאיפ ארדואן בנימין נתניהו תביעה משפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד