י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מתקפה חריגה מהדרום

ראש העיר הימני תוקף: "נתניהו לא רוצה להכריע את חמאס"

בעקבות החלטת הקבינט המדיני-ביטחוני לאשר הפסקת אש עם חמאס, ראש העיר שדרות אלון דוידי תוקף את ראש הממשלה: "ייזכר כמי שיצר במשך שנים שתי מדינות" | בנוסף טען: "דמם של תושבי הדרום מופקר"

ראש העיר הימני תוקף: "נתניהו לא רוצה להכריע את חמאס"
אלון דוידי צילום: מתוך פייסבוק

בעוד שאר ראשי המועצות והעיריות בדרום שומרים על איפוק, הלילה (בין חמישי לשישי) ראש העיר שדרות אלון דוידי, שנתמודד בבחירות האחרונות במפלגתו של נפתלי בנט, יצא במתקפה חריגה נגד ראש הממשלה בנימין ונתניהו, זאת לאחר הפסקת האש עם חמאס שנכנסה הלילה לתוקפה.

"הפסקת האש שהוסכמה בין ישראל לארגוני הטרור בעזה ללא תנאים, מוכיחה שלמרות הגיבוי ואורך הרוח והגבורה שתושבי הדרום מגלים זה 20 שנה, כנראה שראש הממשלה נתניהו וממשלת ישראל לא באמת רוצים להכריע את החמאס".

הוא המשיך ותקף: "כנראה שהם מעדיפים שקט זמני לתושבי המרכז על חשבונם של תושבי עוטף עזה והדרום שימשיכו לסבול מהטרור. לצערנו מי שישלמו שוב את המחיר הם תושבי העוטף ושדרות".

"אם ישוגרו בזמן הקרוב רקטות לעברנו ותימשך מדיניות 'ההכלה', נתניהו ייזכר כמי שבתפקידו כראש הממשלה, יצר במשך שנים על גבי שנים שתי מדינות - מדינת ישראל ומדינת עוטף עזה והדרום שבה דמם של התושבים מופקר לחסדי החמאס", הזהיר דוידי.

בראיון הבוקר לרשת ב' אמר ראש העיר שדרות דברים דומים: "אני חלוק על הנהגת ישראל שמעדיפה להשאיר חיילים בבית ולא לשלוח אותם להילחם פנים מול פנים. ואז משאירים אזרחים בבית. החיילים נשבעים להגן בנפשם, אבל המדינה פעם אחר פעם מכילה את חמאס".

עוד הוסיף דוידי: "הבעיה בהפסקת האש היא שחמאס לא כנוע - בואו לא נשלה את עצמנו. אם לא משתמשים בכל מרכיבי הצבא, לא מקבלים הכרעה. אי אפשר להכריע את חמאס רק בפצצות מהאוויר".

בניגוד לראש עיריית שדרות, תמיר עידן, ראש מועצה שדות נגב, אמר: "לא ציפיתי למשהו אחר. ידענו שזה יגמר ביומיים הקרובים, עכשיו השאלה מתחלקת לשנים - הראשון הוא מה קורה עם הבנים? חשבנו שזו הזדמנות מאוד מאוד טובה להחזיר את הבנים הביתה".

"זו חובה מוסרית שלנו כלפיהם, והדבר הזה כנראה לא קורה, אלא אם יש סיכומים שאני לא מכיר. השאלה השניה היא מה קורה ביום שאחרי בעוטף עזה? מתי נבין שהמקום הזה הוא חלק ממדינת ישראל", סיכם בראיון ל'חדשות 12'.

שומר החומות אלון דוידי שדרות בנימין נתניהו הפסקת אש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד