ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"יברחו לאירופה"

בריטניה: מטיף מוסלמי קרא למלחמת ג'יהאד על ישראל

שייח מוסלמי קיצוני בבריטניה שכינה בעבר את המלכה אליזבת "אישה מגעילה" קרא בימים האחרונים "לנהל מלחמה קדושה ולבצע תקיפות אוויריות כדי להבריח יהודים פחדניים מישראל" | ולמרות ההסתה הוא לא נעצר ולא נעשה עמו דבר

בריטניה: מטיף מוסלמי קרא למלחמת ג'יהאד על ישראל
אילוסטרציה צילום: unsplash

איש הדת הרדיקלי מברמינגהם, שייח' אסרר ראשיד, שכינה את המלכה בעבר כ"אישה מגעילה", קרא למדינות המוסלמיות לנהל "מלחמה קדושה ולבצע תקיפות אוויריות כדי להבריח יהודים פחדניים מישראל".

בסרטון שפורסם באתר החדשות האסלאמי 5Pillars, נראה איש הדת אומר כי "הפיתרון היחיד לסכסוך בישראל הוא ג'יהאד של מדינות הרוב המוסלמי".

הוא קרא לתקיפות אוויריות בתל-אביב, לדבריו, יהיו ישראלים עם דרכונים אירופיים שירוצו חזרה לאירופה, לעג ליהודים וכינה את העם היהודי "אומה פחדנית".

את הדברים אמר בדיון שהתקיים ב-10 במאי בנושא "התוקפנות האכזרית של ישראל", והאחריות של מדינות בעלת הרוב המוסלמיות האחרות. כך דווח בעיתון Jewish Chronicle.

איש הדת, שמטיף במסגדים בבירמינגהם, אמר: "באופן אישי אני מאמין שהפתרון היחיד הוא ג'יהאד, ויש לנו רוב מוסלמי, אפילו תקיפות מהסוג שעשה סדאם חוסיין בראשית שנות התשעים, 39 רקטות הוא ירה לתל אביב וכל יהודי רץ למקלט, בעלי דרכון אירופי חזרו לאירופה".

"אתה רואה את האופן שבו הם מגיבים לטילי קטיושה או לטילי קסאם שאף לא הורגים אף אחד, הם רצים למקלטים שלהם כך שהיהודים ידועים כאומה פחדנית". בתגובות לכתבה שהוסרה מהאתר הוסיף איש הדת כי למרות שלא צפוי שפקיסטן או טורקיה יבצעו פלישה קרקעית, אפגניסטן לבדה יכולה לפלוש מכיוון שהטאליבן "הביס לאחרונה את אמריקה האדירה", הוא לגלג על ארה"ב, "אז אמריקה הובסה על ידי בני שבטים מאפגניסטן, אל תחשבו שמישהו בלתי מנוצח".

איש הדת כינה בעבר את המלכה כ"אישה מגעילה" לאחר שהיא העניקה תואר אביר לסופר סלמאן רושדי, שפרסם דברים שהכעיסו את המוסלמים.

מטיף מוסלמי בריטניה הסתה נגד יהודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד