י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"מי יודע מה המטרות שלהם?"

הרב אלון מזהיר: "פשע מושלם היום לחסן ילדים"

בשיחה ארוכה שמסר הגאון הרב יואב אלון לשומעי לקחו בעיר רחובות, דיבר הרב הפעם בתקיפות נגד התכנית לחסן ילדים, כשלדבריו הדבר מיותר לחלוטין ואף טומן בחובו סכנות רבות | השיעור נקטע באמצע באזעקה | "אומרים תמיד שהנה מחלקות הקורונה ריקות, אבל קצת מתעלמים מהשאלה כמה מתו מהחיסונים. מה שאנחנו יודעים שמאז שהתחילו החיסונים נפטרו כ3500 איש"

הרב אלון מזהיר: "פשע מושלם היום לחסן ילדים"
ילד מתחסן. אילוסטרציה צילום: דוד כהן, פלאש 90

הרב יואב אלון שנודע במאבק נגד החיסונים, יצא בשיעור שמסר בעיר רחובות מגדרו ודיבר בהרחבה על נושאים השקפתיים רבים ונרחבים, כשהוא תוקף את כל עמדות המיינסטרים למיניהם בנושאים רבים. בין היתר תקף את הנהגת הפלג הירושלמי שהורתה לציבור להתחסן, והעביר ביקורת גם על חסידי ברסלב שנוהגים ליסוע לאומן בראש השנה.

אנקדוטה מעניינת נרשמה במהלך שיחתו של הרב אלון, כשבמהלך דבריו שנמסרו בשעת לילה מאוחרת, עת ביקש משומעי לקחו להתעורר ולפקוח עיניים מול המערכה הניטשת מול החמאס ומול שיגורי הטילים לכל ערי ישראל, נשמעה לפתע אזעקת צבע אדום שהתריעה על ירי טילים ששוגרו לעבר העיר רחובות. 

דבריו המלאים כפי שנמסרו בשיחתו של הרב אלון:

אני רוצה לפתוח במשל, מעשה במגיפת קורונה ובחיסונים, המשל הזה הוא מאוד מאוד חשוב, למה הוא מאוד חשוב? כי רוצים עוד מעט לחסן את הילדים הצעירים שלנו מגיל 12 כבר, אח"כ יותר צעירים, זה נושא מאוד מאוד חשוב, אבל עוד יותר חשוב לי זה הנמשל, אחרי שבעז"ה נבין לפחות שיש צד, לגבי זה יותר מצד, זה ברור מאוד שהאסון הגדול בנושא הקורונה והחיסונים היה שהיינו שבויים ע"י המיינסטרים – הזרם המרכזי מה שנקרא, גם מהממסד וגם מהתקשורת, ולא הקשבנו מספיק לקולות של הצד השני.

אם נבין את זה, אולי נבין שגם בתחומים אחרים יתכן שאנחנו נמצאים באסון מאוד גדול בגלל שאנחנו שבויים באיזשהו מיינסטרים ולא מוכנים לשמוע את הצד השני. ולכל ציבור צריך לפנות בעניינים בהם הבעיה הזאת אצלו יותר חשובה וחריפה, אז נתחיל מהמשל הקורונה והחיסונים ונציג מהתחלה את הצד של המיינסטרים, ואח"כ את הצד השני.

צד המיינסטרים שמסתמא רובכם מכירים: פרצה מגפה נוראית בארץ ובעולם, בארץ לבד מתו למעלה מ6,300 איש במגפה, היו חייבים להתחיל סגרים, הממשלה פעלה בנחישות וביעילות ועם מעוף, ובהשגחה עליונה פותחו במהירות חיסונים, ועם כל הסיכונים היה הכרח לחסן את כל האוכלוסיה מעל גיל 16. וזה הצליח להפליא - מעל 50 מיליון איש חוסנו והמגפה נעצרה, הצלחנו לחזור לחיים נורמליים ראשונים בעולם.

אבל יש את הצד השני. בואו נשמע גם את הצד השני, שאולי לא כל כך שמעתם או זלזלתם, הצד השני הוא ככה: גם המגיפה וגם החיסונים זה אחד הבלופים הגדולים בהיסטוריה האנושית, המגיפה תוכננה ונגרמה במזיד, היקף ההונאה היה גדול, מספר המתים בקורונה נופח, רובם מתו מסיבות אחרות. ואם נמצא שהיה להם קורונה, סיבת המוות נקבעה קורונה. לפתע לא היו מתים משפעת הכל נקרא קורונה.

גם בדיקות ה pcr לא טובות וגם מאפשרות שקרים והשקרים בוצעו, ניתנו תמריצים למי שקבע שהמוות מקורונה, ואולי הדבר הכי חמור מבחינתי הרוב לא היו נתקפים בכלל בקורונה אם היו מסבירים להם כמה חשוב לקחת ויטמין D ויטמין C אבץ וכו' כדי לחזק את מערכת החיסון, וכדאי לעשות את זה גם עכשיו, ולקחת אותם בכמויות גדולות.

מי שנדבק מנעו ממנו טיפול בתרופות שהוכחו כיעילות כגון ההידרוקסיכלורוקווין ועוד הרבה תרופות אחרות שפשוט לא אפשרו (תרופות דרך אגב מאוד זולות) אבל לא אפשרו אותם אלא רק ללכת לבתי החולים הרגילים ולקבל את הטיפולים ההנשמתיים שגרמו בהרבה מקרים לאסונות.

את כמה מהמשפטים האחרונים הייתי מסכם, שרוב האנשים שכן מתו הם בעצם נרצחו. מנעו מהם את המניעה ע"י חיזוק מערכת החיסון ואת הטיפול בצורה טובה יותר, יצרו פאניקה כדי ליצור סגרים והסגרים היו הרבה יותר מזיקים מאשר מועילים, ובוודאי בשלב הראשון שהם הוטלו לא הייתה להם שום הצדקה.

יש ראיות מאוד ברורות שהיה כאן תכנון מראש יש את מה שנקרא אירוע 201, שזה היה פאנל גדול רב משתתפים באיזה בית מלון בארצות הברית, כשעוד הרבה מאות או אלפים היו מקוונים אליו, שבו הציגו כל מיני תסריטים על מגפה שמתפרצת וזה היה כמה חודשים לפני שבכלל חלמו על מגיפה.

בסוכות הקודם אני חושב, זה היה איזשהו תרגיל למקרה שתפרוץ מגיפה שאגב הוא היה בחסות בין השאר 'קרן ביל ומלינדה גייטס'. מי שיהיה לו סבלנות לשמוע את כל 4 השעות של השיחות וההקלטות משם או לפחות את התקצירים מהם אז הוא יראה שבעצם היה כאן תכנון של סגרים, יצירת פחד על ידי התקשורת, הוראות איך לפעול וכו' וכו', צריך רק סבלנות כדי להקשיב לזה.

היה את מסמך התרחישים Scenarios של קרן רוקפלר שנכתב בשנת 2010, ומתאר כמה תרחישים שצריך להיערך אליהם - כל מיני מאורעות שיכולים להיות, וביניהם תרחיש דמיוני כביכול שמדבר על פריצת מגפה בשנת 2012, זאת אומרת 8 שנים לפני שפרץ באמת, ובו תיאורים מפורטים של סגרים, בדיקות טמפרטורה בקניונים, חוקי חירום, והגברת סמכויות הממשלה, ומה עושים במקרה של התנגדות.

מי שקצת קורא בזה רואה בעצם שטובי המוחות ישבו כאן לבחור איזה אפשרות תהיה הטובה ביותר בשביל להשיג את המטרות שלהם; סגרים, שליטה באוכלוסיה ופגיעה בכלכלה. לא פלא שמהאתר של רוקפלר אחרי שפרצה המגיפה אז זה היה שקוף מידי אז הם הורידו את זה, אבל יש כאלה שעדיין מחזיקים את המקור.

היה סרט בהוליווד הרבה שנים קודם, שתיאר איזושהי התפרצות מגיפה שגם הנגיף נקרא קורונה וגם מוזכר שם בתור אפשרות לתרופה את ההידרוקסיכלורוקווין, ועם המון המון דברים שמאוד דומים למה שקרה בפועל סגרים בידודים וכו וכו'. הם אומרים שם שזה יצא מחיות, עטלפים או אולי משהו אחר, בעצם זה היה נראה כשיטתם שלפעמים כדי לצחוק עלינו - הנה אנחנו נותנים לכם רמזים רק אתם לא מבינים אותם.

יש את הנבואות של אנטוני פאוצ'י, זה שהיה היועץ לנשיא לכל העניינים האלה, לגבי מגיפה שתפרוץ, ביל גייטס פתאום היו לו נבואות שהולכת לפרוץ מגיפה, הוא רשם פטנטים בענין, מכרזים לעובדי חדרי בידוד בדיוק בתקופה הרלוונטית ועוד ועוד דברים שמצביעים שהכל היה מתוכנן.

מספיק רק להסתכל על היסטוריית הפשע של חברת פייזר שנקנסה במליארדי דולרים על כל מיני פשעים שגרמו לתמותה גדולה ולזיוף ולשיחוד רופאים כדי שיביעו את דעתם בצורה שנוחה להם, אן לראות את היסטוריית הפשע של ביל גייטס שבחיסוני הטטנוס בקניה הכניס חומר בשם HCG שגרם לעקרות של למעלה ממיליון נשים - ומשום מה זה הוזרק רק לנשים ולא לגברים. אותו ביל גייטס שהאג'נדה שלו כבר הרבה זמן זה צמצום האוכלוסייה והורדת היילודה כמסורת אביו.

לא חושב שהכירו כאן בארץ מספיק את הסיכונים שבחיסונים, לא דיברו מספיק על ה ADE הגברה תלוית נוגדנים, דבר שעשוי לפרוץ כמה חודשים 6, 8, שנה אחרי קבלת החיסון השני כתוצאה מירידת כמות הנוגדנים. חששות לפגיעה בפוריות, היכולת למניפולציות גנטיות על ידי השיטה של הMRNA שליח ה RNA ועוד הרבה הרבה מאוד בעיות שיש עם החיסונים האלה. לא כאן המקום להזכיר אותם, משום מה יש חסיון של 30 שנה על כל הדיונים שהיו בהקשר לזה. היצרנים של החיסונים פטורים מאחריות על פי חוקי ארצות הברית, כי אחרת הם לא היו מוכנים לייצר חיסונים אולי יקרה משהו, אז הם פטורים מאחריות.

חשוב מאוד להכיר גם את הארגון הבריאות העולמי הWHO שהוא ממש ארגון של פשע שבראשו עומד אדם עם רקורד של פשע באפריקה שבעצם ביל גייטס קנה אותו במיוחד אחרי שארצות הברית הסתלקה מהמימון שלו אחרי שהיא קצת הכירה מה הולך כאן. אז הוא המממן העיקרי, הWHO הוא זה שאחראי על זה שהתרופה הידרוקסיכלורוקווין פשוט נאסרה משום שהוא טען  - והתברר שזה היה שקר גמור, שעשו מחקר שהוכיח שהיא מזיקה.

צריך גם להכיר את הFDA - הרשות שמאשרת את החיסונים ואת התרופות בארצות הברית, שהיא רשות שגם מושחתת לגמרי בגלל ניגודי אינטרסים עצומים שאנשים שהיו בחברות התרופות ואח"כ נהיים מנהלים שם, והפוך גם כן.

צריך להכיר את כל הנושא של הסדר העולמי החדש. סדר עולמי חדש מי שעוד לא מכיר את זה, זה איזשהו תכנון זדוני של הרבה הרבה גורמים בעולם ליצור כאן RESET. האיפוס הגדול שאומר שהעולם לא עובד בצורה תקינה, אנחנו צריכים לארגן אותו מחדש על ידי ממשלה עולמית, חינוך עולמי ועוד. צריך רק לשמוע את ההכרזות של קלאוס שוואב, ראש הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס, של הנסיך צארלס ושל ביבי נתניהו - על חלונות ההזדמנות שיש עכשיו, שנוצרו כדי להתחיל את הסדר העולמי החדש. צריך קצת להכיר את זה, את כל התשתית של הבונים החופשיים, האילומינטי שעומדים מעליהם, האו"ם, הארגון הבריאות העולמי, הCIA האמריקאי, הCFR שידם רב להם בכל מיני תככים בעולם. קבוצת הבילדן ברג, הותיקן, בית המלוכה באנגליה, נאס"א, שורה שלימה של מליארדים גדולים שבוחשים בזה כגון ביל גייטס, סורוס, רוקפלר ועוד ועוד. וכל אלה יש להם אינטרסים והם יוזמים ויש להם רעיונות, ואין לנו מושגים בכלל מה הם רוצים לעשות ואיך, על כל פנים הם מנצלים את הטכנולוגיה ומקדישים הרבה כספים לפיתוח הטכנולוגיות בשביל להשתמש בזה למטרות זדון.

אומרים תמיד שהנה מחלקות הקורונה ריקות, אבל קצת מתעלמים מהשאלה כמה מתו מהחיסונים. מה שאנחנו יודעים שמאז שהתחילו החיסונים נפטרו כ3500 איש. אז טוענים שאולי זה בגלל שהייתה התפרצות אלימה, אולי היה וריאנט בריטי. אבל אולי לא, ואולי זה בכלל מהחיסונים, אולי הרוב הגדול של אותם 3,500 מתו מחיסונים. ולמרות שמעלימים את זה, אני אישית מכיר יהודי שהמשפחה שלו באה ואומרת שלא היה שום קשר בין המיתה שלו לחיסון, אבל זה שטיפל בו אומר שיומיים שלושה אחרי החיסון הוא התחיל לראות את ההידרדרות. אז כן היה קשר או לא? הרופאים וודאי שאומרים שלא, כי זה ההנחיות שהם מקבלים. ואוי ואבוי לרופא שיגיד שזה קשור לחיסון - אפילו בדברים שכמעט ברור שזה היה מאוד מאוד סמוך. אז כמה מתו מהחיסון וכמה נמצאים לא במחלקות הקורונה אבל נמצאים במחלקות הלב עם בעיות בשריר הלב וכו וכו'.

משרד הבריאות בארץ כפוף למשרד הבריאות העולמי, בכירים בהרבה נקודות מפתח במשרד הבריאות וגם במקומות אחרים עברו השתלמויות בחוץ לארץ בכל מיני ארגונים שמציגים לפניהם את האג'נדות החדשות, וכל מיני הטבות כספיות כדי שיבואו כאן לארץ ויעבדו לטובת האג'נדה הזאת. כמה איומים על רופאים היו, רופאים פשוט מפחדים לבוא ולדבר, רופא שאומר באמת מה דעתו אז הוא בפירוש מאויים, אני מכיר הרבה דברים כאלה של הסתרת אינפורמציה בצורה מסיבית.

הנקודה המרכזית שאני רוצה להגיד כאן, זה לא לבוא ולהוכיח שהייתה כאן מזימה, אלא לבוא ולהגיד שיש צד כזה וחשוב מאוד לבדוק את זה ואולי בעמוד היוטיוב שלי תחת השם 'הרב יואב אלון' אפשר למצוא יותר אינפורמציה על זה. אבל הנקודה שאני רוצה לומר שממש קריטי לבדוק את הנושא. כי אם יתברר כמו שלי ברור כמעט בלי שום צד של ספק, שיש כאן מזימה נפשעת עם כל מיני אינטרסים, אז ברור שאי אפשר לקחת את החיסונים.

מה פתאום לקחת חיסונים שאנשים כאלה רוצים שניקח אותם?! מי יודע מה המטרות שלהם, אולי הם מחכים לך בסיבוב הבא?! הרי הם רוצים לתת עוד חיסונים, אולי השפעות גנטיות אולי השפעה על פוריות יש להם אג'נדה של דילול העולם, ואפילו אם אתה לא מאמין לכל הדברים האלה, ועדיין נראה לך שכל הרעיונות של הסדר העולמי החדש והמזימות וכו' וכו' זה רעיונות מופקעים, אבל נראה לך שהיום יש כזאת סכנת קורונה? כמעט כבר שכחנו את זה… אז למה לבוא ולחסן ילדים, מה הם עשו לך?!

זה נשמע פשע מושלם היום לחסן ילדים. יש איזה סיכון? גם מבוגר שחלה בקורונה ועכשיו החלים, למה ללכת לקחת חיסון מה בוער לך. אולי תחשוש בכל זאת שהדברים האלה נכונים?!

עד כאן זה היה המשל. המשל של הקורונה והחיסונים. ובמשל הזה הצגתי את האפשרות שבעצם המיינסטרים עבד עליך, עבד עליך בגדול ובצורה קריטית. ואם זה נכון, אולי יש עוד מיינסטרים שעבדו עליך. ואני מתכוון כאן למיינסטרים של היהדות. אותו מיינסטרים שאני הייתי בו לפני 38 שנים קיבלתי את החינוך שלי בבתי ספר חילוניים, באוניברסיטה ובמכון ויצמן. הייתה לי עמדה מאוד ברורה על היהדות.

זה אולי המיינסטרים שיותר שייך לציבור האשכנזי האקדמאי, שמבחינתו אפשר לסכם פחות או יותר שאין בורא לעולם. ולחילופין יש את אלה שעדיין לא התקלקלו מספיק באקדמיה, שאומרים: נכון יש בורא לעולם אבל הוא לא רוצה מאיתנו שום דבר, אנחנו הנאורים. כך גם האילומינטי קוראים לעצמם הנאורים, החרדים הם החשוכים. זו עמדת המיינסטרים;!לא חייבים לשמור תורה ומצוות, שבת וכו. ברית מילה עושים לא ברור למה.

ומה הצד השני? הצד השני אומר יש בורא לעולם, הוא בחר בנו כעם הנבחר – 'אתה בחרתנו מכל העמים'. הוא נתן לנו תורה ומצוות.לימוד התורה וקיום המצוות זו הדרך לתיקון העולם ולהביא לגאולה שאנחנו מצפים אליה כל כך. אלא שעם ישראל קלקל כבר הרבה פעמים, החל מחטא העגל ועוד ועוד ועוד.

לנו אין את הכח לקרוא את המפה כולה, ולכן גם במקום שנראה שהקב"ה גוזר עלינו גזירות קשות ואכזריות, כי איך ילד קטן מת בשואה ועוד מקרים שכאלה, זה משום שאנחנו רואים רק קטע קטן מאוד מהמפה, ולמעשה הקב"ה רחמן, עושה הכל לטובתנו גם כשאנחנו לא מבינים.

זה ברור שכל יהודי נחשב. לא סתם ספרו אותנו במדבר, כל אחד ואחד נחשב, גדול כקטן. ואף יהודי אינו יכול להגשים את הפוטנציאל האמיתי שלו בלי להתחבר להקב"ה. תלמד ותדע שהנה המיינסטרים עבד עליך ותלך לשמוע גם את הצד השני בנושא של היהדות.

אני אישית עשיתי את זה לפני 38 שנה. השבת הראשונה שקיבלנו על עצמנו לשמור לפי גודל השגתנו דאז לפי מה שאז הבנו שצריך לעשות. לפני כן נראה לי כמשימה בלתי אפשרית אחד מהאילוצים שכבר ידענו שאסור לנסוע במכונית אז מה נעשה?! אבל איך שנכנסה השבת כבר הרגשנו שקיבלנו מתנה גדולה מאוד. אז המסר הוא: תלך לשמוע. אולי עבדו עליך כבר הרבה שנים, אולי יש אינטרסים חיצוניים ממומנים היטב כדי שהעם היהודי יישאר ברובו חילוני, ושהחרדים ייהפכו לחילוניים עם כיפה ותפילין.

ועוד רווח יש בזה. אם תלך לשמוע על היהדות ותתחיל להסתכל ולראות שבאמת עבדו עליך, אז שוב תראה שהמיינסטרים עבד עליך אז תתחזק יותר בהבנה שלך שאולי המיינסטרים עבד עליך בנושא של החיסונים, ולא תרוץ לתת חס וחלילה את החיסונים לילדים הקטנים שלך. לכן חשוב שנבין כולנו שהשאלה המרכזית שלנו תהיה מה בעצם תפקידינו בעולם? גם אם שיש לך גו'ב מאוד חשוב למשל אם אתה מנהל בנק, האם זה התפקיד היחידי שלך בחיים? ברור שעליך לנהל את הבנק בצורה טובה וביושר, אבל אולי יש לך תפקיד עוד יותר חשוב בחיים - לדעת בשביל מה אתה חי ומה המטרה שלך ושל כל עם ישראל.

השאלה היא מה הקב"ה רוצה ממני, האם אני יכול לגרום לכך שיתחילו תהליכים שיביאו לגאולה - שלה לא רק אנחנו מצפים אלא בעיקר הקב"ה מצפה, רק שהוא מסר את המפתחות בידינו, ובלי שאנחנו נעשה זה לא יכול לקרות.

איך נגררנו למבצע צבאי בעזה

כדי לחזק את הבנת המשל והנמשל נביא עוד משל אחד שבו נראה מיינסטרים לעומת צד שני. בואו נסתכל על המצב היום בשטח, מה אומר המיינסטרים. כולנו שקועים בזה עכשיו. יש ארגון חמאס בלתי אנושי הוא פתח במתקפת רקטות על היישוב האזרחי בארץ, פרצו מהומות קשות בין היהודים לערבים, הממשלה מטפלת בנחישות וביעילות. אבל יש גם כאלה שאומרים אחרת, ואני כאן לא רוצה להביע שום עמדה. אבל המסר שלי הוא: תמיד תשמע את היש אומרים של הצד השני, כי אם זה נכון זה קריטי.

אז היש אומרים, אומרים קצת אחרת: ממשלת ישראל התגרתה במכוון בערבים אגב, עבדאללה מלך ירדן אמר לפני יומיים בדיוק את אותו הדבר, שהייתה כאן פרובוקציה. הממשלה אסרה את התפילה ביום הראשון של הרמאדן באל אקצה בלי שום סיבה מוצדקת. והסיבה לכך הייתה ליצור פרובוקציה. היו שם יריות רימוני הלם גם ביום האחרון של הרמאדן במטרה שיפרצו מהומות, ושהחמאס יתקיף.

יכול להיות שגם היה בשלבים הראשונים תיאום עם החמאס. יש עדויות מצולמות שנראו בתקשורת של 4 ערבים מתקיפים שוטר ישראלי. אך זה היה מבויים ולא התפרצות ספונטנית. כי איך פתאום הזדמן שם צלם טלוויזיה שצילם את זה כל כך יפה ובפרט שממול היה צלם שני שנקלט במצלמה שלו שגם הוא צילם את זה שהכל כביכול היה בספונטניות.

זאת אומרת שיש גם ביום של תקיפות. ומה המטרה של זה, מי יודע אולי זה חשבון כלשהו של אדם שמרגיש שהוא מאבד את השלטון של עם ישראל שהוא כל כך תאב לשלטון הזה ואולי לא ואולי זה שוב הוראה מלמעלה מהסדר העולמי החדש שכבר אמון בהרבה הרבה מקרים על יצירת סכסוכים ומלחמות וגרימת הרבה אבידות עבור אינטרסים ותוכניות גלובליות. אחרי הכל אם ממשלת ישראל והערבים לא יצליחו לשמור על דו קיום נורמלי בארץ ישראל אז אולי יזמינו כוחות זרים לעזור בפתרון הבעיה וזו בעצם המטרה, מי יודע?!

כל זה רק נקודות למחשבה, ובמיוחד אם עוד לא שמעתם על כיוון זה כבר יש כאן חסרון. שמעתי הרבה אנשים שאומרים את הדברים האלה, אז איך קרה שלא שמעתם? כנראה התקשורת של המיינסטרים לא בדיוק מביאה את הצד השני, זה נשמע לכם מטורף? אך אם אכן ראש הממשלה מסוגל להכניס 5 מיליון לסכנות קשות ועכשיו גם בתכנון חיסון של מיליוני ילדים, בגלל אינטרסים אישיים או הוראות מלמעלה, אז זה ממש קטן עליו שיהרגו אזרחים מפגיעות רקטות ולוחמים במבצע כואב אך הכרחי ברצועה שוב מאינטרסים אישיים. עד כאן המשלים.

על אסון מירון: מצפה מכולכם לשינוי

עוד נקודה שרציתי לעלות. לפני זמן לא רב כולנו חווינו את אסון מירון אני חושב שגם אדם שאינו דתי הרגיש שיש כאן מסר מהקב"ה, גם אנשים לא מהמגזר שלנו יכלו להבחין שהקב"ה בחר בקפידה רבה נשמות מאוד מיוחדות שעלו אליו השמיימה כקרבן לכפרה על כלל ישראל וכמסר חריף לכולנו: אני מצפה מכולכם לשינוי.

למשל הרב נתנאל שמעון מטלון, אולי רובכם כבר שמעו על השיר שלו אני מראה כאן את התמונה שלו אני אקריא את השיר: במקום להתמלא אכזבה, לקבל הכל באהבה, במקום להיות נוקשה, להיות גמיש, במקום לרטון, לתת לשכל את השלטון, במקום לקטר להודות יותר, במקום להתלונן את הרע לסנן, במקום לטבוע במים לומר הכל משמים, במקום להאשים את כל העולם לזכור מי הגדול מכולם, במקום להתרתח לנשום עמוק להתמתח, במקום להתעצבן על האמונה להתאמן, במקום לראות שחור בחצי המלא לבחור, במקום לדיכאון לשקוע לזכור שמכל נסיון אפשר לגבוה, כי השם קובע את המצב ואתה את מצב הרוח.

זה מכתב שהוא כתב ביום חמישי זאת אומרת כמה שעות לפני האסון וביקש לפתוח אותו ביום ראשון. יהודי שהייתה לו הרגשה שהוא הולך להחזיר את נשמתו לקב"ה. ואותו ילד שבדרך למירון שממנו הוא לא חזר אמר שהוא רוצה להיקבר ליד הסבא שלו. ראו בחוש שהאנשים שנבחרו שם, מ"ה האנשים שנבחרו היו נשמות לא רגילות. שאל אותי חבר לפני כמה ימים מה נשמע? אמרתי לו ברוך השם. במחשבה שניה חשבתי לעצמי 'מה' נשמע? שמעת את ה'מה' את המ"ה? האם אנחנו שומעים מספיק מה שקרה שם, 'ועתה ישראל מה השם אלוקיך שואל מאיתך' אולי הקב"ה רוצה מאיתנו שאנחנו נחשוב על המ"ה על אותם קרבנות.

וכל אחד יעשה חשבון לעצמו. אינני יודע איזה גזירה קשה הומתקה על ידי אותם נשמות הזכות שמסרו את נפשם אבל אולי זה מסר לכולנו שאנחנו לפחות נסכים לוותר על השטויות שלנו, לוותר על כל אותם אג'נדות – עמדות שמעולם לא בדקנו והתבצרנו בהם (נשמעת אזעקה)

שאלנו מה השם אלוקיך רוצה ממך, האם הוא לא רוצה שנוותר על האג'נדות העמדות והנה מי שרוצה לראות בזה השגחה שיקרא לזה השגחה, מי שלא רואה השגחות – מקרה, אבל על כל פנים כמה דקות לפני השעה 1 שמעתם את הצפירה העולה ויורדת שבאה להגיד לנו, תתחילו לחשוב תתחילו לחשוב 'לא באו רעמים לעולם אלא לפשט את ליבם של ישראל' הצפירות גם כן נועדו כדי שנעשה חשבון נפש לא רק שנרוץ למרחב המוגן ולבוא להגיד לנו אולי לא המטרה של כל זה כל מה שעברנו עם החיסונים עם הקורונה זה רק לחזור למה שהיה, ב"ה חזרנו למה שהיה בלי שום חשבון, אלא לבוא ולדעת היו כאן מסרים היה לנו מסר עם הקורונה, היה לנו מסר במירון, היה לנו מסר עם כל האזעקות עם כל הפרעות שיש בארץ וזה לא בכדי, זה כדי שבאמת נבדוק את עצמנו.

אני רוצה להגיד הערה אחת, אפשר לדבר על זה הרבה אבל זה לא כאן המקום, לאחרונה שמעתי על תגלית מדהימה של יהודי בשם אורן אברון שמצא קשר בין המספר פאי שזה היחס בין היקף המעגל לקוטר – 3.14 וכו' לבין הפסוק הראשון בספר בראשית, הוא מצא שם דברים מדהימים לא אוכל עכשיו אפילו להתחיל לתאר, הייתי מאוד ממליץ להיכנס ליוטיוב שלו ולראות את מה שהוא אומר על המספר פאי - דברים ממש ממש נפלאים שלא יאומנו ועכשיו הייתי רוצה לעבור לחלק ב שהוא מצד אחד נועד לדתיים אבל אולי גם זה נועד לציבור החילוני כי לפעמים יותר קל לראות את המשל על השני,

חלק שני: המשל והנמשל

אנחנו עוסקים במשלים שבהם אנחנו רואים איך המיינסטרים אמר כך וכך ויש את הצד השני שאומר לגמרי אחרת, כמה חשוב לבדוק מי צודק ומי לא צודק אז נביא עכשיו עוד משל. לציבור הלא דתי הוא יהיה חשוב כי לפעמים יותר קל לשמוע משלים כשדורכים על יבלות של מישהו אחר, כשהנמשל הוא שאתה צריך לחזור בתשובה אז קצת קשה לשמוע אבל כשהנמשל הוא שהחרדי צריך לחזור בתשובה זה הרבה יותר קל לך לשמוע. ומצד שני אני רוצה גם להרוויח את זה שהציבור החרדי אליו אני משתייך ברוך השם, ישמע גם דברים שחשובים לו לשמוע ואפילו אם זה כואב.

זה באמת אחד הדברים החשובים ביותר בעם ישראל מערכת גדולי התורה אבל אם צריך לתקן אז צריך לתקן, ואולי הכתובת כבר הייתה על הקיר, אולי במחלוקות קשות שעבר הציבור החרדי ובמיוחד אני מדבר על הציבור הליטאי אליו אני משתייך, במלחמה של מה שהיה אז המיינסטרים של הציבור החרדי ומי שהעיז להתנגד, למשל בענין גיוס הבנות, להשמיע דעות אחרות ממה שאמר המיינסטרים, אז אולי גם שם המיינסטרים לא היה כל כך צודק, ואולי גרמו לכך שחמישה מליון יקבלו חיסונים מסוכנים שאין לנו שום ידיעה והשגה איזה נזקים הם עשו, אולי כבר אז הייתה שחיתות על מנת להביא אינפורמציה שקרית במטרה ליצור את המלחמה הזאת בין שני הצדדים, אולי זה נכון שמישהו באמת הדפיס גליון מזוייף של עיתון הפלס כדי שמי מגדולי ישראל ילמד ממנו כמה אנשי הפלס מזלזלים כביכול באחד הרבנים שלהם.

ושוב שלא יהיה שום ספק אנחנו מדברים כאן על אחת המערכות החשובות ביותר ביהדות מערכת גדולי התורה, אז כל מה שאני רוצה להגיד שגם כאן צריך תמיד לשמוע את הצד השני אולי אנחנו צריכים לתקן, אולי משהו לא תקין.

כיון שזה קשה לדבר על המגזר שלך ואני יודע שיש הרבה אנשי המיינסטרים במגזר הליטאי שיהיה להם מאוד קשה לשמוע את הדברים אני אעבור למגזר אחר שאני מאוד מאוד מעריך אותו ומאוד מאוד קיבלתי ממנו, למגזר של חסידות ברסלב.

גם שם יש מיינסטרים, המיינסטרים בחסידות ברסלב אומר שבראש השנה הולכים לאומן שמה רבינו נחמן ביקש מחסידיו להגיע שמה הם ישיגו השגות גדולות בראש השנה הולכים לאומן מה שנקרא אלול לא רק אני לדודי ודודי לי אלא אני לברסלב ואשתי לשוויגער כמו שאומרים, זה המיינסטרים ללכת לאומן ובמסירות נפש הנשים מוכנות להשאר לבדן, אבל יש גם את הצד השני כאן אני מכיר כמה צדדים של צד שני, שמעתי יהודי מברסלב שאומר, הוא עובד על זה שלא ייסעו מסיבה נורא פשוטה משום שזה מסוכן משום שבעבר בכמה גרושים אתה קנית את האוקראיינים והם היו מאוד נחמדים, אבל היום היו מקרים של תקיפות בסכינים, הם כבר לא כאלה נחמדים אולי מישהו משלם להם בשביל זה, זה פשוט מסוכן יש שם תקיפות.

ומישהו אחר שמעתי הוא אומר משהו לגמרי אחר שכל ההתעלות שיש לך שאתה נוסע לאומן, במיוחד אם הילד שלך לא שווה את מה שאתה רואה בלוד, בנמל התעופה לוד יש כזה פריצות שלא שווה את כל העסק ובמיוחד הילד שלא יודע לשמור את העיניים מה שהוא רואה שם בכמה דקות שנמצא בלוד לא שווה כל העניין של להגיע לאומן ברור לו לגמרי שזה אסור רק מצד זה, ועוד שמעתי לאחרונה עוד צד נוסף מיהודי שטוען בוודאות די גדולה אני לא הלכתי לברר את זה, שרבי נחמן כלל לא קבור שם שהעבירו את העצמות שלו לישראל, ושהוא בעצם נמצא בבית הקברות הישן בצפת, באותו מקום שמסומן כחנה ושבעת בניה – הוא זה שקבור שם, הוא טוען שיש לזה הרבה עדויות ושיש כל מיני אינטרסים שהיו להסתיר את זה, ושיש צילומים נדמה לי מסוף מלחמת העולם הראשונה או משהו כזה שמראים שהציון דאז היה בכלל 300 מטר מרוחק ממה שהיום, אני לא נכנס לזה, ויש היום עוד סיבה שמפני רגישותה אני לא רוצה להזכיר אולי היא יותר חשובה מכולן למה לא לנסוע לאומן.

על כל פנים כל מה שאני רק רוצה לעורר זה שחשוב לשמוע את הצד השני, יכול להיות שכן צריך אני לא מביע כאן שום עמדה, אני עצמי לא חסיד ברסלב ואיני לא יוצא לא לאומן ולא לשום מקום אחר אבל חשוב לשמוע את כל הצדדים.

עוד נושא שהוא מאוד רגיש בציבור החרדי זה הנושא של כיסוי הראש, הנושא של כיסוי הראש לנשים נשואות, והיום בציבור שאני נמצא בו המיינסטרים זה ללכת עם פאות ולא נראה שהפאות שמשתמשים בהן היום בצביעותינו הם הפאות הצנועות כפי שאולי רק לפני 10-20 שנה גדולי ישראל קבעו, הם עוד יותר ארוכות, עוד עוברות את קו הכתפיים וכו' וכו'.

אנשי הצד השני באים ואומרים שבוודאות כמעט גמורה, רוב רובם של הפיאות הם פיאות שמכילות שיערות של עבודה זרה שאסורות בהנאה, ובזמנו של הרב אליישיב שעלו על זה פשוט הלכו ושרפו את הפיאות משום מה היום נותנים לזה הכשרים, הטענה שההכשרים האלה הם לא הכשרים אמיתיים, והרבה הרבה בעיות עם זה, מצד שני יש כאלה שמראים סרטונים שהרב הזה אמר שכן אפשר ללכת עם זה, ולא רוצים לתת להכנס אליו משום שאי אפשר לבלבל לו כל הזמן את המח, ואלה שלא נותנים להכנס אליו יכול להיות שגם להם יש אינטרסים כלכליים עם הפיאות.

על כל פנים מה שאני יודע שאני אישית קיבלתי לפני כמה ימים יותר נכון ראיתי על לוח המודעות מודעה שבה אומרת עד מתי אנחנו הולכים ועושים טיפולים כימיים וכו' וכו' לחולי סרטן ל"ע כשיש תרופה יש כל כך הרבה, דברו שם על מאות מקרים של עדויות של משפחות, שבנות המשפחה קבלו עליהם ללכת עם מטפחת והחולה נרפא.

אצלנו יש כאן עכשיו בעיר יהודי יקר שיש כאן את הנידון הזה, וזה קשה זה כל כך קשה רק אני שואל את עצמי האם זה עד כדי כך קשה? יותר קל לתת טיפול שהוצהר שזה טיפול מאוד מאוד מסוכן אבל בגלל שזה מצב כזה קשה אולי כדאי לתת אותו, האם זה נכון צריך באמת לברר בכל הסיפורים האלה האם הפאה היא זאת שבאמת הצילה את כל החולים האלה או שהטיפול יותר יעיל.

אני גם רוצה להגיד שמשום מה כשידיד שלי שפועל ופעל בזה אז הוא פשוט הותקף העיפו אותו מהכולל שהוא למד בו, איך אפשר לצאת כנגד גדולי תורה, הרי גדולי תורה אמרו שזה מותר לשיטתם, ומה רב שאשתו הולכת ככה מה הוא יגיד שזה אסור זה בעיה, יש לנו כאן בעיות.

ואחד הדברים שרציתי גם לעורר עליהם שזה שאתה אוטם את האוזניים לצעקות רבותיי יכול להיות שהפיאות הנכריות שהולכים היום לא רק שהם לא צנועות יש בהם גם עבודה זרה, דרך אגב פיאות סנטטיות הם הרבה פעמים הרבה הרבה יותר צנועות וכמעט בטוח שאין בהם את הנושא של עבודה זרה, אבל זה עוד נקודה.

אבל ראיתי תופעה מאוד מעניינת אותו רב שמעורר על הפיאות הוא אחד שמעורר על כמעט כל דבר איפה שהוא רואה בעיה הוא מעורר הוא לא עושה חשבון עם אף אחד, אז היה ערב אחד שהוא בא והציג מצגת ובין השאר היה שם את הנושא של הפיאות אז לא נתנו לו להכנס לאיזה מקום, היו צריכים ללכת למקום אחר כל מיני קומבינציות עד שבכלל נתנו חס וחלילה שאסור להשמיע את הביקורת שלו על פיאות, מה שהוא מדבר על שצריך לכבד בתי כנסת ולא לדבר שם זה בסדר, אבל פיאות זה לא בסדר, אבל מה נעשה אני הלכתי לשם כי היה מעניין אותי, אמרו שהוא מדבר גם על עשרת השבטים דברים מאוד מאוד מעניינים שגם משום מה המיינסטרים לא מדבר עליהם, זה עוד נושא אחר, העניין של בני משה, אבל אני הלכתי לשם שמעתי על הפיאות שמעתי על עשרת השבטים, שמעתי על לא לדבר בבית כנסת אבל גם שמעתי אותו מדבר על הגי' 5 – הדור החמישי של האינטרנט המהיר והפלאפונים המשוכללים, שזו איזה מזימה זדונית שלא רק שהקרינה היא מאוד מסוכנת אלא יש כאן מטרות זדון, ואז הוא התחיל גם להציג את הנושא של הסדר העולמי החדש.

יוצא שמי שלא בא לשמוע על הפיאות בגלל שהוא לא מוכן לשמוע שום דבר מהצד השני אז הוא גם כבר לא שומע על הגי' 5 הוא לא יודע על הסדר העולמי החדש, אז הוא כבר לא יודע שכשיש חיסונים אז אולי זה הסדר העולמי החדש עושה את זה, כמו שנאמר אני לא יודע אם לקרוא לזה עבירה גוררת עבירה אבל חוסר הקשבה גורם לחוסר הקשבה.

עוד נושא שאני מקווה שלא יובן לא נכון על ידי הציבור הלא דתי זה נושא של החשיבות של לימוד הקבלה, מה נעשה ש ר' חיים ויטאל אומר לנו שבלי לימוד הקבלה אנחנו מעכבים את ביאת המשיח, זה אמור להיות חלק מהמפתח לגאולה, ושוב במיינסטרים שאני גודל בו אז זה לא מקובל, יש כל מיני דעות היום כבר אין ממי ללמוד החזון איש אמר ככה, הרב שך אמר ככה, יודעים כל מיני דברים ואני שמעתי במפורש בכל מיני מקומות שהאנשים היו צריכים ללמוד קבלה במחתרת משום שזה היה לצנינים בעיני מי שסביבם.

הלימוד הקבלה כבר נהיה למשהו מחתרתי על כל פנים בציבור הליטאי ושוב זה אחד מהמיינסטרימים שאני חושב שחשוב לנו מאוד לבדוק אולי באמת אנחנו צריכים כן לעשות משהו, ועכשיו בתוך לימוד הקבלה אלה שכבר כן לומדים את הקבלה, לאחרונה שמעתי יהודי חשוב שכותב ספרים ומוסר נפש על הדברים האלה, שבא וטוען שלימוד הקבלה שכבר כן מקובל היום, לא נעשה בצורה נכונה, לפי הבנתי צריך לשמוע אותו לא לשמוע אותי על כל פנים לפי הבנתי שהלומד לא באמת מתקשר עם הקב"ה הוא לומד איך השתלשלו האורות מהעולמות הגבוהים ליותר נמוכים ספירות וכו' וכו' אבל זה לא יוצר אצלו קשר עם הקב"ה והמטרה זה כן ליצור קשר עם הקב"ה, ולשיטתו כל מה שהרמח"ל כתב את המסילת ישרים זה היה בתור הצפנה של סודות התורה בתוך המסילת ישרים ומה שהרמח"ל כותב שיוצא היום שמי שלומד את ספרי המוסר הוא מגסי השכל כי הוא לא כל כך מבין אותם, ומי שהוא חריף השכל לא כל כך לומד אותם הוא בעצם לא התכוון לספרי המוסר אלא הוא התכוון לספרי הקבלה שלומדים את הקבלה בצורה לא נכונה, אני שוב לא מבין בזה, לא יודע בזה אבל רק לראות שיש דברים שזה מיינסטרים ויש דברים שזה צד שני וחשוב ללכת ולשמוע את הצד השני.

אני רוצה עוד הערה וזה כדי שלא יגידו לי על סמך הדברים הקודמים, תשמע אתה מדבר על המיינסטרים נגד המיינסטרים החרדי ולטובת ההיפך של המיינסטרים זה העצניקים אז אני רוצה גם להגיד שבתוך הצד השני גם יש מיינסטרים ולא מיינסטרים ויש שם מקומות שצריך לעשות בדיקה גם בצד השני מה שנקרא יש כאלה שקוראים לזה בני התורה יש כאלה שקוראים לזה עצניקים איך שתרצו, אז יש מיינסטרים ויש את הצד השני, שם המיינסטרים במפורש בנושא של החיסונים לדעתי העניה כשל.

המנהיגים החשובים שלו ביותר באו ואמרו לקחת את החיסונים, אמנם הם לא עשו את זה באותה צורה שעשו את זה אנשי דגל התורה אבל הם המליצו לקחת חיסונים אולי על זה נאמר, אוי לרשע ואוי לשכנו. אבל זה לא סיבה להורות לאנשים ללכת ולקחת סיכונים, אז אם כל הכבוד לזה שנלחמו בכל עניני הלא לסגור את הישיבות וכו' וכו' אבל לתת לבני הישיבות אני חושב שזה היה כשל גמור גם כאן, זאת אומרת אפשר לראות שיש מיינסטרים ויש את הצד השני וגם בתוך הצד השני לפעמים יש מיינסטרים והצד השני ואולי ככה עד אין סוף, אז אי אפשר להגיד שתמיד המיינסטרים זה הצד הבלוף והצד השני זה צד האמת, אך לצערינו זה קרה יותר מידי פעמים בזמן האחרון שהמיינסטרים נכשל ולכן המסר העיקרי הוא תמיד צריך לבדוק, תמיד צריך לשמוע, לא להסס ולא לפחד מזה שיגידו לך אתה אומר דברים שאסור לדבר, עד כאן.

הרב יואב אלון חיסון לקורונה מתנגדי חיסון חיסון ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד