ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
על רקע הפסקת האש

זעם ב'ציונות הדתית': אנחנו לא אוטומטית עם נתניהו

אחרי כניסתה לתוקף של הפסקת האש עם חמאס, בכיר במפלגת 'הציונות הדתית' תוקף בשיחה עם 'בחדרי חרדים' את ראש הממשלה: "זו טעות הפסקת האש, במיוחד בצורה הזאת" | בנוסף הצהיר: "אנחנו ממש לא אוטומטי על נתניהו"

זעם ב'ציונות הדתית': אנחנו לא אוטומטית עם נתניהו
סיעת הציונות הדתית צילום: באדיבות המצלם

למרות שהמנדט עדיין מוחזק אצל יאיר לפיד, בגוש התמוך בבנימין נתניהו מנסים בכל זאת להרכיב ממשלה, אך הבוקר (שישי) בכיר ב'ציונות הדתית' מבהיר כי הם לא מחויביים לנתניהו אלא לערכים, זאת על רקע הפסקת האש שסוכמה עם חמאס.

"אנחנו מחוייבים בסוף לערכים ולא לבנאדם", אמר הגורם הבכיר במפלגה בשיחה עם 'בחדרי חרדים', "אם יש אדם שבצורה כזו או אחרת פוגע בערכים, אז כמובן שאנחנו לא מחוייבים לשום דבר".

"אנחנו חושבים שזו טעות הפסקת האש, במיוחד בצורה הזאת. חמאס לא הוכרע ולא נעשה לקבל התרעה משמעותיות. בנוסף הבנים עוד לא חזרו הביתה", התייחס להפסקת האש עם חמאס, שבכך סיימה את מבצע 'שומר החומות'.

עוד אמר הגורם: "קריאות השמחה בירושלים, ביזוי השוטרים והר הבית עוד לא נפתח. הפסקת האש הזאת היא טעות בעת הזאת, וישראל לא עשו מספיק כדי לכתוש את חמאס ולהשיג הישגים משמעותיים".

"אני אף לא זוכר שהיינו תומכים באופן אוטומטי בנתניהו. הדרישות ברורות. אנחנו ממש לא אוטומטית עם ביבי, אנחנו אוטומטית עם הימין! אנחנו אוטומטית עם ערכי הימין. אנחנו נשמח שנתניהו יקדם את אותם ערכים", הבהיר.

כזכור בימים האחרונים דווח כי יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ מנסה לגשר בין ראש הממשלה לבין יו"ר 'תקווה חדשה' גדעון סער, בכדי להביא אותם יחד לממשלה אחת, זאת כדי למנוע מערכת בחירות נוספות.

הפסקת אש שומר החומות הרכבת ממשלה הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד