י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הוגשו כתבי אישום

המשטרה עצרה שני חשודים שאיימו על הכתבת

2 תושבי העיר בת ים, המצויה בעין סערת תקיפת הערבי, נעצרו והבוקר הוגשו נגדיהם כתבי אישום על ידי התביעה המשטרתית. העילה: איומים מפורשים על עיתונאית חדשות 12 דנה וייס בדבר פגיעה בה ובבני משפחתה

המשטרה עצרה שני חשודים שאיימו על הכתבת
סמארטפון צילום: unsplash

הרוחות הפוליטיות בישראל סוערות תמיד, וביתר עוז בשנתיים האחרונות, וזאת בעקבות הפלונטר הפוליטי אליה נקלעה המדינה. מימין ומשמאל נמצאים כאלו המשמיצים זה את זה, ואנשי התקשורת המזוהים בעמדותיהם מצויים בקדמת האיומים.

אחת מהעיתונאיות העומדת בעין סערות רבות היא אשת חדשות 12 דנה וייס, בתקופה האחרונה היא אף ספגה איומים מפורשים שכללו פגיעה בה ובבני משפחתה. לאור חומרת האיומים הוגשה תלונה במשטרה בנושא. והבוקר (שישי) דווח כי המשטרה עצרה את החשודים.

משטרת ישראל עדכנה היום כי פתחה בחקירה עם קבלת התלונה, ועד כה נעצרו שני חשודים, שכל אחד מהם בזמן אחר שלח לוייס איומים שונים לנייד האישי שלה.

לאחר מעצרם, הגישה הבוקר התביעה המשטרתית כתבי אישום נגד שני המעורבים. שניהם תושבי העיר בת ים, שעמדה לאחרונה בעין הסערה עם תקיפת הערבי על ידי יהודים ברחובות העיר.

עם תקיפת הערבי סערו הרוחות בישראל, מזה וזה תקפו. אנשי השמאל השוו את הדבר ללינצ'ים הרבים שביצעו הערביים המתגוררים בישראל נגד יהודים. מנגד זעמו אנשי הימין וטענו בלהט כי אין סימטריה בין האירועים.

דנה וייס כתב אישום איומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד