י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
במנהטן ובלונדון

תומכי חמאס תקפו באלימות יהודים עם דגלי ישראל • צפו

תומכי טרור אוהדי חמאס הטילו אתמול אימה על יהודים ברובע היהלומים במנהטן, הם היכו, קיללו וירקו על יהודים שהחזיקו בדגלי ישראל. המשטרה בצעה מספר מעצרים. בלונדון הותקף יהודי שצעד עם דגל ישראל ברחוב בגולדרס גרין, התוקף נעצר

תומכי חמאס תקפו באלימות יהודים עם דגלי ישראל • צפו
מעצר תומך חמאס בלונדון צילום: באדיבות המצלם

משטרת ניו יורק עצרה מספר תומכי חמאס שהשתוללו והתפרעו ברחובות מנהטן, תומכי חמאס פגעו ביהודים ברחוב, קיללו והיכו יהודים ללא סיבה, גורמי אכיפת החוק מסרו כי לפחות 19 בני אדם נעצרו.

לאחר שהחלה המהומה אתמול, שוטרים נראו חוצצים בין יהודים למוסלמים, שני הצדדים הניפו דגלים, המוסלמים השתוללו והפכו לאלימים מול עוברי אורח תמימים.

בתיעודים שפורסמו ברשתות החברתיות, נראו פורעים שנחזו לטרוריסטים של חמאס - לבושים בכאפיה ונוסעים בחלק האחורי של טנדר פתוח ברובע היהלומים הסמוך, שם יש בעלי חנויות יהודים רבים.

זיקוקים הושלכו מטנדר ברובע היהלומים ברחוב 47, עובדי אורח נראו נמלטים מהמקום, הטנדר ממנו נזרקו הזיקוקים היה חלק משיירת רכבים שהניפו דגלי פלסטין, אישה בת 55 נפצעה עם כוויות בגב התחתון, כך דיווח ה'ניו יורק פוסט'. המפגינים פרו פלסטינים השליכו בקבוקי מים וחפצים אחרים לעבר שוטרים והדפו מחסומים בניסיון לחסום את התנועה.

במקרה אנטישמי נוסף הבוקר, הותקף צעיר יהודי שצעד ברחוב בגולדרס גרין - לונדון עם דגל ישראל, התוקף נעצר על ידי שוטרים שקיבלו סיוע מארגון השמירה היהודי המקומי.

חמאס מנהטן לונדון גולדס גרין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד