ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מתיחות ביחסים?

ינון מגל בביקורת על נתניהו: "יש פה ראש ממשלה?"

על רקע המצב הפוליטי, ינון מגל, איש התקשורת שמזוהה עם נתניהו, ביקר את האחרון ואת השר לביטחון פנים, בעקבות ביזוי שוטרים על יד הר הבית: "זה לא מקובל עלינו" | בנוסף קרא: "לשבור את העצמות למי שמעז לבזות ככה שוטרים"

ינון מגל בביקורת על נתניהו: "יש פה ראש ממשלה?"
ינון מגל צילום: הדס פרוש, פלאש 90

למרות שהוא בעיקר מפזר עליו שבחים, היום (שישי) ינון מגל, מגיש ב'ערוץ 20' וברדיו '103fm', שמזוהה כתומך נתניהו, ביקר את ראש הממשלה בציוץ תקיף בחשבון הטוויטר שלו.

מגל התייחס לסרטון בו נראים פורעים ערבים מקללים ומבזים שוטרים אשר עומדים מחוץ לכניסה להר הבית, זאת על רקע הפסקת האש במבצע 'שומר החומות' עם חמאס, והמתיחות ביהודה ושומרון.

"שוטרי ישראל מבוזים הבוקר בהר הבית בירושלים. תגידו, יש פה משטרה?", תהה מגל, "יש פה מפכ"ל? יש פה שר לביטחון פנים? יש פה ראש ממשלה?".

"זה לא מקובל עלינו. מיד לשבור את העצמות למי שמעז לבזות ככה שוטרים. תודה", כתב איש התקשורת ולאחר מכן תייג את חשבונות הטוויטר של נתניהו ואוחנה.

מהמשטרה נמסר כי "מיד עם סיום תפילת הצהריים, החלה התפרעות בהר הבית על ידי מאות צעירים שכללה יידויי אבנים והשלכת בקבוק תבערה לעבר הכוחות. בעקבות כך הורה מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן לכוחות המשטרה להיכנס להר הבית ולטפל במתפרעים שבסמוך לנקודת המשטרה שבמקום, ובמקביל התאפשרה יציאת בלתי מעורבים בהתפרעות מרחבת הר הבית דרך השערים" .

ינון מגל הר הבית בנימין נתניהו אמיר אוחנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד