י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"הם ירו ראשונים"

שר הביטחון: "סינוואר מתחרט, עכשיו לא נשמע ממנו"

גנץ שיגר מסר מאיים לסינוואר ולשאר ראשי החמאס: "בשום נקודת זמן, תוך כדי המערכה, לא הפסקנו לרדוף אחריהם, ובשום נקודת זמן לא נפסיק לרדוף אחריהם. אני אומר לראשי החמאס שפועלים כנגד מדינת ישראל ומפעילים את הדברים האלה – דמם בראשם".

שר הביטחון: "סינוואר מתחרט, עכשיו לא נשמע ממנו"
בני גנץ בראיון צילום: ערוץ כנסת

שר הביטחון בני גנץ התראיין לאתר 'Ynet' והזהיר את ראשי החמאס ואיים כי הם על הכוונת.

בראיון ליואב זיתון, ואטילה שומפלבי, דיבר גנץ על המלחמה, ואמר כי החמאס התחיל ראשון: "הם ירו ראשונים והם אשמים במערכה הזאת ואני חושב שיחיא סינוואר (מנהיג חמאס בעזה) מתחרט חרטה גדולה. עכשיו לא נשמע ממנו. אנחנו נשמע ממנו כנהוג את נאומי הניצחון שלו ואת נאומי העמידה שלו, אבל כשהוא מסתובב ברצועת עזה הוא רואה מה קרה שם ולאן היא הגיעה מהגאונות האסטרטגית שלו. הוא מכיר את המציאות ואני משוכנע שבשיח הפנימי שלהם תהיה מוזיקה אחרת".

גנץ התנה את שיקומה של רצועת עזה בפתרון סוגיית השבויים והנעדרים: "אנחנו לא יכולים להתפתח בהסכמים לשיקום רצועת עזה או כל מיני דברים מהסוג הזה ללא שסוגיית השבויים והנעדרים נפתרת".

גנץ הבהיר כי צה"ל לא יבליג על תוקפנות כלשהי כלפי תושבי עוטף עזה, וגם כלפי יישובים מרוחקים יותר: "אנחנו לא ניתן לתושבי העוטף ולא מעבר לעוטף לחזור למציאות שהייתה קודם", אמר גנץ.

"עשינו וי על הכל", אמר גנץ, "הצבא הביא את כל ההישגים. וברגע שאתה ממצה את כל ההישגים אתה מבין שנכון לחתוך אותו, ולכן חתנו את המבצע".

גנץ איים על חמאס: "בשום נקודת זמן, תוך כדי המערכה, לא הפסקנו לרדוף אחריהם, ובשום נקודת זמן לא נפסיק לרדוף אחריהם. אני אומר לראשי החמאס שפועלים כנגד מדינת ישראל ומפעילים את הדברים האלה – דמם בראשם".

יחיא סינוואר בני גנץ שומר החומות עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד