י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"גדעון, בוא הביתה"

בציונות הדתית מאתגרים את סער ומסמנים עריקים פוטנציאלים

נערכים להעברת המנדט לכנסת: במפלגת 'הציונות הדתית' מחדדים את הלחץ על חברי 'תקווה חדשה' בקריאה להצטרף לממשלת ימין לצד הסיעות החרדיות ונפתלי בנט • במפלגה משיקים קמפיין על הראש של סער וגורפים את הקרדיט על הפלת ממשלת השינוי

בציונות הדתית מאתגרים את סער ומסמנים עריקים פוטנציאלים
גדעון סער/בצלאל סמוטריץ' צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

נכון להערב (מוצאי שבת), על השולחן מונחות שתי אופציות בלבד שיכולות להוציא את ישראל מהמבוך הפוליטי הסבוך, בחירות חמישיות שיביאו להכרעה ברורה, או הקמת ממשלת ימין בשיתוף פעולה של 'תקווה חדשה' כולה, או כמה עריקים מהסיעה שיבואו וישלימו לרוב של 61.

בדיוק לצורך כך, בסיעת 'הציונות הדתית' מגבירים את הלחץ על גדעון סער העומד בראש 'תקווה חדשה' ועל חברי סיעתו שהתחייבו שלא לשבת תחת בנימין נתניהו, כשברקע דיווחים כי בצלאל סמוטריץ' מקדם יוזמה לפיה גדעון סער יכהן ראשון ברוטציה לצד בנימין נתניהו.

במפלגה השיקו הערב קמפיין רשת הקורא לגדעון סער ולשותפיו בתקווה חדשה להצטרף לממשלת ימין של המחנה הלאומי ולזנוח את הניסיון לשותפות עם השמאל. הסלוגן של הקמפיין הוא: "מה לכם ולשמאל, ממשלת ימין, צו השעה".

במפלגה מצדדים באירועי השבוע החולף מצידם של הערבים ובשתיקת חלק מסיעות השמאל, יו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ' אומר כי "מאורעות השבועות האחרונים חשפו שוב את הפערים הערכיים והמעשיים בין הימין לשמאל במדינת ישראל בשלל סוגיות קריטיות ואת הצורך המיידי בהקמת מממשלת ימין של כל מפלגות המחנה הלאומי".

במפלגה מלחיצים הם ראש המפלגה סער והן את החברים הימנים שמסומנים כעריקים, יועז הנדל, זאב אלקין ושרן השכל. לדברי סמוטריץ׳, "אנשי תקווה חדשה הם אנשי ימין והם חייבים להבין שאין להם מה לחפש בשמאל ולהצטרף לממשלת הימין. אני מקווה ומאמין שכך יהיה. גדעון, בוא הביתה".

מפלגת תקווה חדשה גדעון סער הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' זאב אלקין שרן השכל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד