י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בגוש השינוי מחפשים עריקים

לאחר הדיווחים; איילת שקד במסר חדש: "תנוחו"

בעקבות מספר פרסומים על כך שיחסיה עם בנט במצב גרוע מאי פעם, בכירת 'ימינה' הרגיעה את כולם כשפרסמה תמונה שלה ושל נפתלי: "‏לכל הסכסכנים, והשקרנים - תנוחו" | יצליחו? בגוש השינוי מחפשים עריקים ממפלגתה

לאחר הדיווחים; איילת שקד במסר חדש: "תנוחו"
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

על רקע הרגיעה במצב הביטחוני, אתמול (שישי) בכירת 'ימינה' איילת שקד התייחסה לשמועות והדיווחים כי לאחר 15 שנה, יחסיה עם בנט בשפל.

"‏לכל הסכסכנים, המדליפים, הרכלנים, הקשקשנים והשקרנים - תנוחו. שבת שלום!", צייצה שקד בציוץ מחשבון הטוויטר שלה, כאשר תמונה שלה ושל נפתלי מחויכים, מלווה את הציוץ.

כזכור, ב'ידיעות אחרונות' פרסמו כתבת מגזין נרחבת בסופ"ש האחרון על היחסים בין שקד לבין בנט, שם טענו גורמים פוליטיים ומקורבים לשנים, כי בעקבות ההודעה של האחרון כי ממשלת השינוי ירדה מהפרק - יש בניהם נתק.

"מאז נפילת ממשלת השינוי בנט נמצא במצב נפשי כמעט הזוי", טען גורם פוליטי בכיר והמשיך, "הוא עוד לא מבין שזה נגמר. הוא עוד מתקשר לראשי מפלגות ואומר להם שזה לא נגמר, למרות שכל המפלגה שלו עזבה אותו. מדברים על קריסה מוחלטת שלו".

בתוך כך, הערב דווח ב'כאן חדשות' שלמרות הודעת בנט כי הוא לא הולך לממשלת השינוי, בגוש רק לא ביבי מנסים למצוא עריקים ממפלגתו, אשר יסכלו את הקואליציה בצד השני.

על פי הדיווח, בגוש השינוי מבינים שרוב הסיכויים כל סיעת ימינה לא תגיע חזרה אל המו"מ על הרכבת הממשלה, לכן שם מחפשים עריקים מתום המפלגה וחושבים להציע להם הצעות בתמורה לעריקה.

גם בסביבת נתניהו מנסים למצוא עריקים ב'תקווה חדשה' וב'כחול לבן', עד כה ללא הצלחה, אך עדיין נרשמו הצעות ופניות.

נפתלי בנט איילת שקד מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד