י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"כתשובה לטרור"

משפחתו של הפצוע מהלינץ׳ בפניה לראשי מפלגות הימין

לאחר שאלעד ברזילי נפצע קשה מתקיפה של פורעים ערבים בעכו, בני משפחתו פנו לפני שבת לראשי מפלגות הימין, וביקשו מהם: "היכנסו כולכם לממשלה לאומית למען אלו שנהרגו על קידוש ה'" | בנוסף כתבו: "אל תהיו שותפים בממשלה עם נציגי האויב"

משפחתו של הפצוע מהלינץ׳ בפניה לראשי מפלגות הימין
הלינץ' בעכו צילום: צילום מסך

בני משפחתו של אלעד ברזילי, שנפגע אנושות בעיר עכו בלינץ' שביצעו בו פורעים ערבים, פנו לפני כניסת השבת (שישי) במכתב לרה"מ נתניהו ולראשי הסיעות הלאומיות, וביקשו מהם להקים קואליציית ימין.

"המראות הקשים שראינו בימים האחרונים והכאב האישי שחווינו עת הוכה בעיר עכו ללא רחם, בעלי, בננו ואחינו היקר אלעד ברזילי הי"ו, עד כדי סף מוות, רק בשל היותו יהודי בארץ ישראל, אינם נותנים לנו מנוח", פתחו בני המשפחה במכתב.

הם המשיכו: "אנו מתחננים ומפצירים בכם: אל תהיו שותפים בממשלה עם נציגי האויב, אשר הלהיטו את הרוחות ונתנו יד לפגוע אנושות באלעד. הקימו כעת ממשלת חירום לאומית, "כי אנשים אחים אנחנו"!".

"הסירו מסדר היום את האפשרות הנוראית של ממשלה עם אויבי ישראל! היכנסו כולכם תחת המשימה הלאומית להקים ממשלה חזקה ואמיצה, ממשלה שיהיה לה את העוז והעוצמה יחד עם תמיכה ציבורית רחבה", הוסיפו.

עוד כתבו: "אנא מכם, הניחו בצד את משקעי העבר והיכנסו כולכם לממשלת חירום לאומית למען אלו שנהרגו על קידוש ה', למען אלו שהוכו עד זוב דם, למען מאות אלפי ישראלים יושבי הממ"דים והמקלטים, למען הדור הזה ולמען הדורות הבאים".

"בהזדמנות זאת, אנו פונים לכל אחד ואחת מעמנו לעשות ככל שיש בידו על מנת להרבות את האחווה והשלום בתוכנו ובזכות זה יביא הקב"'ה רפואה שלמה למכותינו. "חזק ונתחזק בעד עמינו ובעד ערי אלוקינו", סיכמו.

נציין כי אלעד ברזילי, עדיין מורדם ומונשם, ועבר לאחרונה מספר ניתוחים ומצבו ממשיך להיות קשה.

לינץ' עכו ערביי ישראל בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד