כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
קרע ביחסים?

"דרוש רה"מ ימני": סמוטריץ' במתקפה על נתניהו

רקע הפסקת האש מול חמאס, איש התקשורת ינון מגל טען כי לאור הפרעות והאלימות מצד הערבים, דרוש משטרה ומפכ"ל - אך יו"ר 'הציונות הדתית' האשים דווקא את נתניהו: "דרוש ראש ממשלה אמיץ וימני" | בנוסף פירט את הדרישות וסיכם: "את כל זה אמור להוביל נתניהו"

"דרוש רה"מ ימני": סמוטריץ' במתקפה על נתניהו
בנימין נתניהו/בצלאל סמוטריץ' צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

למרות פתיחת הר-הבית הבוקר ליהודים, היום (ראשון) יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ מעלה את רמת התקיפות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, וטוען כי דרוש רה"מ ימני.

סמוטריץ' הגיב לציוץ של איש התקשורת ינון מגל, המזוהה עם נתניהו, בו כתב מגל: ‏"מי שמכיל סטירה לחרדי ברכבת בירושלים, מכות רצח ברחוב לרב ביפו, גניבת תחמושת חופשי מבסיסי צהל, לינצ'ים ביהודים, פרוטקשן בדרוםואלימות בגליל".

"ייאלץ להתמודד בעתיד עם אינתיפאדה ערבית בתוך כל ישראל. דרושים דחוף: משטרה ושב"כ", צייץ איש התקשורת מגל.

יו"ר 'הציונות הדתית' העדיף להאשים את נתניהו: ‏"אתה כל כך צודק ינון, רק שכחת פרט אחד שולי... מעל הכל דרוש ראש ממשלה אמיץ וימני באמת שינהל אותם כמו שמקובל במדינה דמוקרטית".

"ושייתן להם את הפקודות הנכונות. משטרה ושב"כ שיקבלו פקודות נכונות, חוקים נכונים, ושחרור מכבלי המשפטנים המסרסים יוכלו בע"ה לתת מענה. את כל זה אמור להוביל ראש ממשלה", הוסיף.

זו לא המתקפה הראשונה של 'הציונות הדתית' על נתניהו בימים האחרונים. שלשום בכיר במפלגה מבהיר כי הם לא מחויביים לנתניהו אלא לערכים, זאת על רקע הפסקת האש שסוכמה עם חמאס.

"אנחנו מחוייבים בסוף לערכים ולא לבנאדם", אמר הגורם הבכיר במפלגה בשיחה עם 'בחדרי חרדים', "אם יש אדם שבצורה כזו או אחרת פוגע בערכים, אז כמובן שאנחנו לא מחוייבים לשום דבר".

"אנחנו חושבים שזו טעות הפסקת האש, במיוחד בצורה הזאת. חמאס לא הוכרע ולא נעשה דבר לקבל התרעה משמעותיות. בנוסף הבנים עוד לא חזרו הביתה", התייחס להפסקת האש עם חמאס, שכזכור סיימה את מבצע 'שומר החומות'.

בצלאל סמוטריץ ביבי נתניהו שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד