ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
בדרך לבחירות

ההצעה המחודשת של נתניהו לנפתלי בנט: הפעם ללא רוטציה

לאחר שהסיר מסדר היום את הקמת ממשלת שינוי, בה היה צפוי לכהן כראש הממשלה ראשון ברוטציה עם יאיר לפיד, נפתלי בנט מגיע חלש למו"מ המחודש מול הליכוד ומקבל הצעה מחודשת בתמורה לכניסה לממשלה, שר ביטחון, מ"מ ראש הממשלה ושורת שריונים | כל הפרטים

ההצעה המחודשת של נתניהו לנפתלי בנט: הפעם ללא רוטציה
בנימין נתניהו/נפתלי בנט צילום: אוליבר פיטוסי/יונתן זינדל, פלאש 90

עד לפני שבועיים היה נראה כי בכל מסלול שיבחר, נפתלי בנט צפוי לכהן כראש הממשלה לחצי קדנציה, או בממשלת שינוי או בממשלת נתניהו, ההתרחשויות ברחוב הערבי וההסלמה מול חמאס הרחיקו את בנט מבלפור, וכעת הוא מקבל הצעה מעודכנת ללא רוטציה על ראשות הממשלה.

על פי הפרסום ב'וואלה', בליכוד מקיימים בימים האחרונים מגעים עם אנשיו של נפתלי בנט והעבירו לו הצעה מעודכנת לנוכח מצבו הפוליטי שנפגע. אך עדיין גם אם יחבור לממשלה, אין מספיק תמיכה כדי להשביע ממשלה.

הצעת הליכוד כוללת תפקיד של שר הביטחון עבור בנט לצד תפקיד ממלא מקום ראש הממשלה שלא היה בשימוש בשנים האחרונות, וכן תפקידים נוספים בממשלה ובכנסת לחברי סיעת ימינה.

במסגרת ההצעה מציעים בליכוד לשבעת נציגי ימינה שיריונים ב-40 המקומות הראשונים של הליכוד במקרה והממשלה לא תקום לבסוף וישראל תצעד לבחירות, אך ללא ההצעה הראשונית שהתחייבו לבנט גם הכנסת חברי מרכז.

בימינה הגיבו: "כפי שאמרנו מהרגע הראשון, ימינה מעוניינת בהקמת ממשלה ולא בהצעות דמיוניות לממשלה שאיננה קיימת. עברו כבר עשרה ימים מאז שימינה הורידה את ממשלת השינוי מהפרק, אנחנו עדיין ממתינים לשני הח"כים שנתניהו וסמוטריץ' הבטיחו שיש להם".

נפתלי בנט מפלגת ימינה הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד