ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
עסקת שבויים על הפרק

אחיו של החייל השבוי: "הזדמנות לתקן אחרי 7 שנים"

לאחר שמנהגי חמאס ברצועה יחיא סינוואר הכריז כי ארגונו מוכן לעסקת שבויים, צור, אחיו של החייל הדר גולדין הי"ד שנמצא בעזה מאז מבצע 'צוק איתן', התייחס לאפשרות כי אכן אחיו יוחזר: "אנחנו רגילים לדעת שמדובר בתעמולה של חמאס" | בנוסף קרא: "לייצר מו"מ לפיו דין עזה כדין השבויים"

אחיו של החייל השבוי: "הזדמנות לתקן אחרי 7 שנים"
אנשי חמאס ברצועה צילום: Atia Mohammed/Flash90

שבועות ספורים לאחר מבצע 'שומר החומות', מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר לא פוסל עסקת שבויים, ואתמול (שני) צור, אחיו של הדר גולדין הי"ד שגופותו מוחזקת בשבי בידי חמאס, התייחס לכך.

"אנחנו רגילים לדעת שמדובר בתעמולה של חמאס", אמר צור בראיון ל'גלי צה"ל' והמשיך, "השאלה הגדולה היא לא מה סינוואר אומר אלא מה ישראל תעשה, ולמה אנחנו מוצאים את עצמנו אחרי מבצע, כשסינוואר נמצא במצוקה קשה, מגיבים ולא יוזמים - ושומעים רק את המחירים שלו".

‏"חמאס משדר מצוקה - זו הזדמנות לתקן עוול של 7 שנים. צריכים לייצר מו"מ בו דין עזה כדין השבויים שלנו - ככל שנפריד, נשחק לידי חמאס" הוסיף.

כאמור יחיא סינוואר, מנהיג חמאס ברצועה, הכריז אתמול במסיבת עיתונאים כי ארגון הטרור מוכן למשא ומתן מיידי בסוגיית חילופי שבויים: "ההתנגדות כפתה את עצמה על האויב ותהיה עסקה לשחרור אסירים".

"אנו בטוחים ביכולת שלנו להשיג את הזכויות שלנו. רשמו את המספר 1,111", הוסיף סינוואר, ובכך רמז על מספר השבויים שחמאס ירצו לשחרר.

חמאס חילופי שבויים הדר גולדין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד