כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"סרת טעם במיוחד"

המערכון נגד הפרשן עמית סגל; בתאגיד מתנצלים

בתאגיד הבינו כי הלכו צעד אחד רחוק מדי כשהציגו בתוכנית סאטירה חדשה מערכון נלעג וחסר טעם נגד הפרשן עמית סגל, והממונה על קבילות הציבור בתאגיד השידור 'כאן' מפרסמת התנצלות. "סרת טעם במיוחד ולא עמדה באמות המידה של סאטירה חדה ומושחזת"

המערכון נגד הפרשן עמית סגל; בתאגיד מתנצלים
עמית סגל צילום: Miriam Alster/FLASH90

הסערה סביב תוכנית הסאטירה החדשה של 'כאן 11' 'ערוץ אפס' שלעגה באופן בוטה וחסר פרופורציות לפרשן 'חדשות 12' עמית סגל מובילה את קברניטי הערוץ לשגר הסתייגות מהתוכן.

הממונה על קבילות הציבור בתאגיד השידור 'כאן' מפרסמת סוג של התנצלות וקובעת כי המערכון היה מיותר. "אני מוצאת שהצגת הכתב הפוליטי עמית סגל כ׳בן של טרוריסט׳ הייתה סרת טעם במיוחד ולא עמדה באמות המידה של סאטירה חדה ומושחזת", אמרה הממונה.

מהתאגיד נמסר בתגובה למערכון המדובר: "מדובר בפרק ראשון של תוכנית סאטירה חדשה אך יתכן כי היא אינה עומדת בסטנדרטים המוכרים כאן. מבטיחים לבחון ולהשתפר".

כזכור, ביום חמישי האחרון שודר בתאגיד השידור 'כאן 11' מערכון וולגרי במיוחד, בו הוצג חיקוי נלעג של פרשן 'חדשות 12' עמית סגל שכונה "בן של טרוריסט". במערכון, סגל כביכול מתייחס להפיכה השלטונית של בג"צ ולמעשה באופן סאטירי מוצג כפרשן לא אובייקטיבי שמקריא מדף מסרים שנכתב עבורו.

בתכנית הודגש פעם אחר פעם כי אביו של סגל פעל בעברו במחתרת היהודית וכאמור במקום עמית סגל, הוא כונה במערכון "בן של טרוריסט".

המערכון חסר הטעם של התאגיד הציבורי עורר זעם רב בקרב רבים שמיהרו למחות נגד הביצוע הנחות שמציג 'כאן 11' מכספי משלם המיסים.

מגישת המהדורה המרכזית ב'כאן 11', דוריה למפל, תקפה באומץ את המערכון וטענה כי השמאל יורד למקומות נמוכים בגלל חוסר יכולתו להתמודד עם פרשן מנומק מימין: "אני מניחה שהמטרה הייתה לעשות מערכון על כך שאין סימטריה גם באולפנים, כי עוד לא נולדה הקונטרה השמאלנית לספקטקל שהוא עמית סגל. ואכן, גם יוצרי המערכון מבהירים שמול עיתונאי ידען ומנומק כל מה שיש בידיהם זו הבחירה הנחותה לגחך על מראה ולערב הורים".

איש הסקרים והיועץ הפוליטי שלמה פילבר כתב: "זוכרים את ההשעיה הזמנית של אבישי בן חיים מ'ערוץ 13' בטענה ל"חוסר קולגיאליות לעמיתים" אז קבלו את כאן במופע חוסר קולגיאליות באקסטרים".

איש התאגיד נוסף שתקף את המערכון של הערוץ בו הוא עובד הוא העיתונאי, איש האופנה והפופ העכשווי עקיבא נוביק שכתב לצד ציוץ שמציג את המערכון: "גועל נפש מזוקק. תת רמה".

עמית סגל תאגיד השידור כאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד