כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
סובל לא בפעם הראשונה

בניגוד לשמועות על מותו: נסראללה עדיין חי

מקורבים למנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, מדווחים כי מצבו הרפואי השתפר מאז "נאום השיעולים" בשבוע שעבר והוא טוב יותר משהיה | הדיווח מגיע על רקע ידיעות ברשתות החברתיות כי נסראללה גוסס או אפילו מת

בניגוד לשמועות על מותו: נסראללה עדיין חי
חסאן נסראללה בראיון צילום: צילומסך

העיתון הלבנוני אל-ג'ומוהריה מדווח הבוקר (שלישי) מפי מקורבים למנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, כי מצבו הרפואי השתפר מאז "נאום השיעולים". אותם מקורבים אומרים, כי הוא סבל מאלרגיה עונתית (אביבית) ומדלקת ריאות ולא מקורונה. לפי הדיווח, אין זו הפעם הראשונה שהוא סובל מאותה אלרגיה ותסמיניה: "בעבר הוא טופל מבלי הדים ותשומת לב מיוחדת שכן הוא לא סבל מכך בעת אירועים שהיה צריך לנאום בהם, בניגוד למה שקרה הפעם".

עוד דווח בעיתון הלבנוני כי הוא נמצא במעקב של רופא מומחה ולא נזקק לטיפול בבית חולים. אף צוין כי נעשתה התייעצות עם רופאים, כולל אחד בארה"ב כדי לקבל חוות דעת בעניין מצבו והייתה תמימות דעים כי מדובר באלרגיה ובדלקת ריאות וכי מזג האוויר היבש יסייע להחלמה, בנוסף לטיפול אנטיביוטי. עוד דווח בעיתון כי נסראללה ממשיך בפעילותו וממשיך לעקוב אחר שלל הנושאים בקצב מחושב והוא עומד בקשר בעת הצורך עם בכירי הארגון.

גורם בכיר בחיזבאללה שהתקשר לנסראללה לפני יומיים כדי לדרוש בשלומו אמר לעיתון הלבנוני כי הוא חש שקולו טוב והוסיף כי יש לזנוח את השמועות שיוצאות מכיוון כזה ומכיוון אחר. העיתון גם ציין כי הנהגת הארגון הוציאה הנחיה למוסדותיו השונים למסור כי נסראללה במצב טוב ואין סיבה לדאגה. כך דיווח רועי קייס ב'כאן 11'.

כזכור גורם בארגון חיזבאללה הלבנוני הבהיר ביממה האחרונה בשיחה עם העיתון הלבנוני א-נהאר כי מצבו הרפואי של מנהיג הארגון, חסן נסראללה, טוב והשמועות על הידרדרות במצבו הרפואי אינן נכונות. במקביל כלי תקשורת לבנוני פרסם אתמול תיעוד של חלוקת מים ולחם בחינם בפרבר הדרומי של ביירות, הדאחיה, המעוז של חיזבאללה, למען החלמתו של נסראללה. לפי אותו גורם בחיזבאללה ששוחח עם העיתון מדובר ביוזמה שנהגתה אחרי הנאום האחרון שלו בשבוע שעבר.

חסן נסראללה שמועות זדוניות שמועות על מותו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד