כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
להקדים תרופה למכה

יודח? בנימין נתניהו שוקל לקיים פריימריז

בעקבות הערכה כי תוקם קואליציית השינוי, ב'ליכוד' מתכוננים לסופו של נתניהו - אך הבוקר דווח כי האחרון כלל לא מתכוון להרים ידיים, ואף שוקל לקיים בחירות פנימיות על ראשות המפלגה, כשהוא יתמודד בהם | המטרה: להשתיק את הביקורת הפנימית, כדי שלא ינסו להדיח אותו

יודח? בנימין נתניהו שוקל לקיים פריימריז
נתניהו שותה קפה בדיון ארוך במליאה צילום: Miriam Alster/FLASH90

על רקע המאבק שלו נגד הקמת קואליציית לפיד-בנט, הבוקר (שלישי) דווח כי ראש הממשלה בנימין נתניהו נערך לאופוזיציה, ומתכנן לקראת האפשרות כי יבקשו להדיחו מראשות 'הליכוד' לאור כשלונותיו הרצופים להקים ממשלה.

על פי הדיווח ב'ידיעות אחרונות', נתניהו שומע את הביקורת בתוך מפלגתו, וחושש מהאפשרות כי יבקשו להדיחו כעבור זמן לא קצר מראשות 'הליכוד'. לשם כך, ראש הממשלה מתכוון "להקדים תרופה למכה", ולבצע פריימריז.

הבחירות הפנימיות שנתניהו מתכנן, יתקיימו במהירות לאחר הקמת ממשלת השינוי, וכך בכירי 'הליכוד' לא יהיו מוכנים לקראת התמודדות, ונתניהו ינצח וישתיק את הביקורת במפלגה.

מי שעשויים להתמודד נגדו כעבור זמן מה באופוזיציה, הם השרים ישראל כץ, יולי אדלשטיין וח"כ ניר ברקת, כאשר האחרון אף עורר סערה כאשר הודיע על קיום "כנס הצגת החזון" לחברי המרכז במפלגה.

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר, ממקורבי ראש הממשלה, התייחס לכך הבוקר ברדיו 103FM ואמר: "יהיו פריימריז בליכוד וייבחר יו"ר תנועה... יש הרבה מאוד מאבקים פנימיים בליכוד ואני קורא לכולם - אנחנו חייבים להיות מלוכדים בתקופה הלא פשוטה הזו. אם אנחנו נתחיל לריב בתוך עצמנו, זה לא יוביל את הליכוד לשום הישג".

פריימריז לראשות הליכוד בנימין נתניהו ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד