כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
חשדו שגנבה

אשת השגריר סטרה למוכרת בחנות ולא תעמוד לדין

בלגיה החזירה את שגרירה מקוריאה הדרומית אחרי שאשת השגריר סטרה למוכרים בחנות. המוכרים חשדו באשת השגריר שהיא גנבה מעיל - והיא הגיבה באלימות, אך בגלל חסינות דיפלומטית לא תוכל לעמוד לדין.

אשת השגריר סטרה למוכרת בחנות ולא תעמוד לדין
חנות בגדים, אילוסטרציה צילום: pixabay

בלגיה החזירה את שגרירה מדרום קוריאה לאחר שאשתו של השגריר תקפה אישה בסיאול הבירה. אשתו של פיטר לסקוהייר, שיאנג שוקיו, נתנה סטירה למוכרת בחנות בחודש אפריל.

צוות החנות רצה לבדוק שהיא לא גנבה מעיל שלבשה עלייה, והיא בתגובה סטרה למוכרת, לאחר מכן פגשה גברת שיאנג את עובדת החנות כדי להתנצל על "התנהגותה הבלתי מקובלת", כך נמסר ממשרד החוץ הבלגי.

שרת החוץ הבלגית סופי וילמס החליטה לסיים את תפקידו של השגריר לאחר שלוש שנים בתפקיד. "הוא שירת את ארצו במסירות, אך המצב הנוכחי לא איפשר לו להמשיך ולבצע את תפקידו בצורה שלווה", נמסר מהשגרירות בפוסט בפייסבוק.

באפריל התנצל השגריר לסקוהייר על התנהגותה "הבלתי מקובלת" של אשתו. אך זה לא עזר לו, והוא הוחזר לבלגיה. האירוע התרחש ב-9 באפריל בחנות בגדים ביונגסאן-גו, סיאול.

אחד מאנשי צוות החנות עקב אחריה כשיצאה מהחנות כדי לוודא שהמעיל שלבשה שולם, אשת השגריר נעלבה שעוקבים אחריה, היא שבה לחנות וסטרה לאחת העובדות בחנות, ודחפה איש צוות אחר שניסה להתערב.

חנות בגדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד